بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۳۵۲۳۱
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۵
مشاور رییس جمعیت هلال احمر گفت: 50 فروند بالگرد برای امداد و نجات جمعیت هلال احمر در استان ها خریداری می شود.
تدبیر24: 'محمدتقی خانی' روز دوشنبه در بجنورد اظهار کرد: اکنون تنها 10 استان کشور از بالگرد امداد و نجات هلال احمر برخوردارند که با تامین بالگردهای جدید، تمامی استان های کشور به بالگرد مجهز می شوند.

وی افزود: برای خرید این تعداد بالگرد پنج هزار میلیارد ریال اعتبار از سوی دولت و مجلس شورای اسلامی مصوب شده که با اختصاص این رقم، خدمات امداد و نجات هوایی این جمعیت تکمیل خواهد شد.

خانی اولویت کاری جمعیت هلال احمر را تقویت پایگاه های امداد و نجات و بخصوص تجهیز پایگاه ها به بالگرد، برای ارائه خدمات بهتر و سریعتر به آسیب دیدگان حوادث عنوان کرد.

مشاور رییس جمعیت هلال احمر اظهار کرد: هم اکنون جمعیت هلال احمر ایران در 18 کشور از جمله کشورهای آفریقایی، آمریکای جنوبی، لبنان، امارات و برخی دیگر از کشورهای همسایه نمایندگی داشته و خدمات ارائه می دهد.

خانی افزود: این جمعیت در سال جاری به مردم فلسطین، لبنان، پاکستان و افغانستان خدمات امداد و نجات ارایه کرده است.

وی با اشاره به حادثه خیزی ایران و استعداد کشور برای وقوع بلایای مختلف، افزود: مهم ترین حوادثی که امسال در کشور شاهد بودیم زلزله ایلام و چندین فقره سیل در استان های مختلف کشور بود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها