بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۳۵۳۳۸
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۰
بیش از 100 درخت در پارک بهارستان (کودک) در منطقه جنت آباد شمالی قطع شد.
تدبیر24: تمامی درختان محوطه پارک بهارستان به مساحت چهار هزار و 700 مترمربع از نوع کاج برگ سوزنی و توت در شهرک مبعث حد فاصل خیابان های بهارستان 13 و 15 در منطقه 5 شهرداری تهران صبح روز سه شنبه قطع شدند.

مختاری یکی از اهالی ساکن در اطراف این پارک گفت: سال 1360 این پارک به همراه زمین های اطراف آن به تعدادی از کارکنان نظامی واگذار شد.

وی ادامه داد: این پارک از 25 سال گذشته در نقشه ها و سایت شهرداری به عنوان فضای سبز و پارک کودک ثبت شده است.

مختاری افزود: در حدود یکسال پیش افرادی به عنوان عوامل اوقاف با عنوان این که زمین شخصی است و حکم قضایی دارند با در دست داشتن اره برقی قصد بریدن درختان موجود در این پارک را داشتند که اهالی محل مانع از بروز این جریان شدند.

وی با اشاره به اینکه در طول این مدت طی چندین مرحله به مقامات مسوول شهرداری منطقه 5 مراجعه کرده اند، اظهار کرد: معاون شهرداری منطقه اعلام کرد کسی حق بریدن درختان پارک را ندارد و اگر کسی به این منظور به این محل مراجعه کند به مقامات مسوول شهرداری اطلاع دهید.

یکی دیگر از اهالی محل افزود: حدود یک ماه پیش نیز افرادی به قصد قطع درختان پارک به این محل آمدند که با واکنش مردم این امر اتفاق نیافتاد.

وی ادامه داد: در مراجعه به شهرداری به ما گفتند که فقط خود اهالی محل می توانند مانع از بروز این امر شوند و عوامل شهرداری کاری نمی توانند بکنند.

شهبازی از ساکنان اطراف پارک نیز در ادامه گفت: ساعت 6 و نیم صبح امروز که خیلی از اهالی محل درخواب بودند، افرادی به همراه 20 کارگر با اره برقی به همراه نماینده سازمان اوقاف و تعدادی از نیروهای انتظامی در این محل حاضر شدند.

وی افزود: این افراد در عرض کمتر از 20 دقیقه تمام درختان پارک که بیش از 100 اصله با متوسط عمر 20 سال بودند را با اره برقی از بدنه بریدند.

خانم یکی دیگر از اهالی محل با اشاره به اینکه شوهرش در سال 64 شهید شده است و نام کوچه (بهارستان 13)نیز به نام این شهید ثبت شده است، گفت: امروز بعد از حضور نیروهای انتظامی نسبت به قطع درختان خانم جباری به همراه یک جوان اعتراض کردند که دستگیر و به کلانتری 138 انتقال داده شدند.

خانم جباری در ادامه گفت: به مدت یک ساعت در کلانتری بودیم که بعداز این مدت بدون وثیقه آزاد شدیم.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها