بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۳۵۳۴۸
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۷
کارشناس فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: پرداخت تسهیلات به متقاضیان تولیدکننده فرش دست‌باف از طریق صندوق مهر امام رضا(ع) انجام می‌شود.
تدبیر24: مجید رمضانیان با اشاره به امضای تفاهم‌نامه‌ سه‌گانه با مرکز ملی فرش ایران و معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در زمینه طرح‌های مشاغل خانگی، اظهارکرد: سقف این تسهیلات برای هر تولیدکننده داخلی 50 میلیون ریال و تولیدکننده خارج از استان 100 میلیون ریال است. افراد واجد شرایط از طریق سازمان صنعت، معدن و تجارت به بانک عامل معرفی و تسهیلات خود را دریافت می‌کنند.

کارشناس فرش سازمان صنعت معدن و تجارت خوزستان افزود: تسهیلات در نظر گرفته شده برای تولید فرش سقفی ندارد و به هر تعداد متقاضی مراجعه‌کننده به بانک، تسهیلات پرداخت می‌شود.

رمضانیان تصریح کرد: این تسهیلات به افرادی پرداخت می‌شود که دارای مجوز و پروانه تولید فرش هستند.

وی با بیان این‌که با پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی به همه متقاضیان مخالفم، اظهارکرد: به این دلیل که برخی با سندسازی اقدام به اخذ تسهیلات می‌کنند و متأسفانه این تسهیلات برای مصارف دیگری هزینه می‌شود؛ این مساله در بخش فرش بیشتر مشاهده می‌شود که نه تنها کمکی به صنعت فرش استان نکرده، بلکه بازار را مختل می‌کند.

کارشناس فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: طی 2 سال گذشته 100 میلیارد تومان تسهیلات در بخش مشاغل خانگی پرداخت شد که اگر این تسهیلات به طرح‌های صنعتی داده می‌شد، قطعا بازدهی بهتری داشتند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها