بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۳۵۴۲۳
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۰
فرمانده انتظامی کازرون استان فارس از پیدا شدن جسد مرد 50 ساله‌ای که 8ماه پیش مفقود شده بود در این شهرستان خبر داد.
تدبیر24: محسن سروقد گفت: با اعلام مفقود شدن فردی 50 ساله که با یک پراید در این شهرستان مسافرکشی می‌کرده است تحقیقات پلیس در این مورد آغاز شد.

وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد یک دستگاه خودروی پراید در جاده کازرون - نورآباد پس از تصادف با یک کامیون به پارکینگ انتقال یافته است و راننده و سرنشین آن از صحنه تصادف متواری شده‌اند.

فرمانده انتظامی کازرون ادامه داد: با بررسی خودرو توسط تیمی از ماموران دایره جنایی پلیس آگاهی این شهرستان آثار خون در صندوق‌ عقب خودرو مشاهده شد.

سروقد تصریح کرد: با کشف خودرو ماموران تحقیقات خود را برای مشخص شدن موضوع ادامه دادند و با اقدامات فنی و پلیسی پس از هشت ماه فردی 23 ساله را که در این ماجرا دخالت داشت شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی دستگیر کردند.

وی ادامه داد: در تحقیقات انجام‌ شده از این متهم قتل مرد 50 ساله توسط وی با همدستی فرد دیگری مشخص شد و متهم اظهار کرد؛ به ‌قصد سرقت خودروی مقتول به ‌عنوان مسافر سوار خودرو شده و در مکانی خلوت راننده را با سلاح سرد به قتل رسانده‌‌اند.

فرمانده انتظامی کازرون استان فارس گفت: این دو نفر پس از قتل این مرد 50 ساله جسد وی را داخل صندوق‌عقب گذاشته و پس از انتقال به کوه‌های اطراف نورآباد در محلی زیر یک درخت بلوط دفن می‌کنند و هنگامی ‌که با خودروی مقتول قصد عزیمت به شیراز را داشتند با یک کامیون تصادف کرده و با رها کردن آن متواری می‌شوند.

سروقد گفت: با تلاش مأموران همدست قاتل دستگیر و پس از معرفی به مقام قضایی هر دو روانه زندان شدند.
منبع: فرارو
برچسب ها: تدبیر24 ، قتل ، جسد ، کازرون
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها