بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۳۵۴۳۲
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۵
هر چند از جنگ ها به عنوان وحشتناک ترین حوادثی که جان انسان ها را تهدید می کنند یاد می شود اما اتفاقات دیگری نیز وجود دارند که آمار تلفات آنها بسیار بیشتر از جنگ است.
تدبیر24: هر چند از جنگ ها به عنوان وحشتناک ترین حوادثی که جان انسان ها را تهدید می کنند یاد می شود اما اتفاقات دیگری نیز وجود دارند که آمار تلفات آنها بسیار بیشتر از جنگ است.

به گزارش راشاتودی، در سال گذشته میلادی در مجموع 22 میلیون نفر بواسطه بلایای طبیعی همچون زلزله، توفان و .. بی خانمان شده و مجبور به تغییر محل سکونت خود گشته اند.

این آمار دو برابر بیشتر از تعداد افرادی است که در دهه 1970 میلادی بی خانمان شده بودند.

دلیل افزایش تعداد بی خانمان ها در سال گذشته رشد چشمگیر شهرنشینی و همچنین افزایش تمرکز جمعیت در مناطقی خاص است از همین رو وقوع حوادثی همچون سیل، توفان و زمین لرزه تعداد بیشتری از مردم را کشته و یا بی خانمان می کند.
برچسب ها: تدبیر24 ، جنگ
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها