بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۳۵۴۳۳
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۹
سرمربی تیم فوتبال سایپا بدون تکذیب و تایید خبر درگیری‌اش با محمد مایلی کهن در جلسه کانون مربیان گفت: جلسه ما غیر علنی بوده و هر آنچه که لازم بوده، رسانه‌ای شده است.
تدبیر24: مجید جلالی درباره خبر جر و بحث و درگیری‌اش با محمد مایلی کهن در جلسه کانون مربیان فوتبال که روز گذشته برگزار شد، اظهار کرد: این جلسه غیر علنی و مربوط به موضوعاتی بود که مربوط به جامعه مربیگری می‌شود. ما درباره این موضوعات بحث و تبادل نظر کردیم و هر آنچه که باید رسانه‌ای می‌شد از طرف مسئول رسانه‌ای کانون، اعلام شد.

وی درباره اینکه گفته می‌شود استعفایش از کانون مربیان هم به خاطر همین جر و بحث بوده‌است، بدو توضیح بیشتری گفت: همانطور که گفتم آنچه که از این جلسه باید رسانه‌ای می‌شد، از سوی مسئول رسانه‌ای مطرح و عنوان شد.

سرمربی تیم سایپا درباره دیدار این هفته تیمش با پدیده مشهد هم خاطرنشان کرد: پدیده جدای از اینکه خوب نتیجه می‌گیرد، خوب هم بازی می‌کند. به هر حال ما هم بازی به بازی بهتر شده‌ایم و امیدواریم روند صعودیمان ادامه داشته باشد.

جلالی تاکید کرد: اگر یک تیم از روز اول لیگ خوب نتیجه بگیرد، شاید باعث نگرانی باشد! ما هر چه بیشتر کار کنیم بهتر می‌شویم. البته این را هم باید مد نظر داشت که همیشه یکسری چالش در مسیر یک تیم هست و قرار نیست یک روند ثابت شکل بگیرد.

وی با بیان اینکه مجموعه سایپا یک مجموعه همدل و خوب است، درباره اینکه به چه میزان موفق شده برنامه‌هایش را در این تیم پیاده کند، تصریح کرد: ما کارمان را با شوق انجام می‌دهیم. شاید تا الان حدود 50 درصد برنامه‌ها و تفکراتم اجرایی شده است. البته من خوبی و بدی یک تیم را به نتیجه گیری نمی بینم. خوب و بد بودن یک تیم از طریق نتیجه مشخص نمی‌شود. باید تحولات را در 90 دقیقه بررسی کرد.

سرمربی سایپا ادامه داد: باید تلاش کنیم بازیکنان جوان را وارد بدنه تیم کنیم و آنها به دور خوب برسند. هشت هفته از لیگ برتر گذشته و من از 14 بازیکن جوان در فهرست سایپا، به شش نفر میدان داده‌ام. این جوانان خوب کار کرده‌اند و مهم است که بتوانیم ذهن آنها را به ذهن برتر تبدیل کنیم. این مهمترین مسئولیت ماست.

جلالی همچنین در بخش دیگری از صحبت‌هایش در خصوص نسبت دادن جادو و جادوگری به نتایج خوب سایپا، اظهار کرد: شاید بدترین نوع دشمنی همین است. وقتی یک تیم می‌بازد آنرا بی کفایت می‌دانند و وقتی می‌برد چیز دیگری کنارش می‌گذارند. این واقعا غیر منصفانه است. من از باشگاه هم خواستم در این خصوص اقدامات قوی داشته باشد.

سرمربی سایپا در پایان گفت: من خودم و تیمم را کامل نمی‌دانم. ما هم اشکالاتی داریم که باید با تلاش و تمرین آنرا برطرف کنیم. یک عده هستند که وقتی ایراد می‌گیرند شما نمی‌توانید آنها را قانع کنید. چه پیروز شوید و چه ببازید، یک چیزی می‌گویند ولی هدف و تلاش ما این است که تمرکزمان را حفظ کرده و به مسائل حاشیه‌ای کاری نداشته باشیم.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها