بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۳۵۴۳۵
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۳
حمید درخشان می‌گوید پولادی مشکل سربازی دارد و اگر مساله‌ او حل نشود باید به فکر جایگزین برای این بازیکن بود.
تدبیر24: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر راه‌آهن در هفته‌ نهم لیگ برتر، اظهار کرد: فکر می‌کنم قسمتی از تیم راه‌آهن متعلق به پرسپولیس است، چرا که یک پرسپولیسی خوب به اسم حمید استیلی در این تیم کار می‌کند و افرادی که در این تیم به او کمک می‌کنند هم پرسپولیسی‌های اصیل هستند. راه‌آهن در بازی قبل نمایش خوبی مقابل تراکتورسازی داشت اما نتیجه‌ نگرفت. آنها انگیزه زیادی مقابل پرسپولیس دارند.

او ادامه داد: روز چهارمی است که با پرسپولیس کار می‌کنم. تلاش می‌کنم تیم را به سطحی که مورد انتظار هواداران است، برسانیم. به بازیکنان هم گفتم که از این پس همه بازی‌های پرسپولیس در لیگ برتر حکم فینال دارند.

درخشان گفت: بازیکنان ما در این چند روز اعتماد من به خود را زیاد کرده‌اند و با دل و جان تمرین می‌کنند. آنها سرباز پرسپولیس هستند و ان‌شاءالله در جبهه‌های پیش‌رو هم با اقتدار برای تیمشان می‌جنگند، امیدواریم فردا بازی قبولی را انجام دهیم.

سرمربی پرسپولیس درباره وضعیت چند بازیکن این تیم که احتمال دارد جدا شوند گفت: در هفته‌ آینده جلسه‌ای در این رابطه خواهیم داشت چرا که بعضی از بازیکنان نمی‌توانند به ما کمک کنند. به طور مثال پولادی مشکل خدمت دارد و باشگاه در تلاش است که این مشکل را حل کند. قسمتی از این موضوع دست ما است و باقی‌اش دست نظام وظیفه است. اگر مشکل حل شد که از او استفاده می‌کنیم در غیر این صورت باید برای او جایگزین انتخاب کنیم.

درخشان درباره احتمال همکاری علی کریمی با پرسپولیس هم گفت: از کریمی تشکر می‌کنم که جواب ما را می‌دهد. این که او چگونه می‌خواهد به ما کمک کند را در صحبتی که با من داشت از من فرصت خواست تا روی این موضوع فکر کند و بهترین کار را انتخاب کند. من هم به دنبال این هستم که کریمی در بهترین راه به ما کمک کند و دلم می‌خواهد اگر هم به بازیگری برنگشت خیلی خوب از پرسپولیس خداحافظی کند.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها