بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۳۵۵۴۹
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۳
وقوع یک تصادف عصر پنجشنبه در بزرگراه تهران - کرج، 3 کشته و 2 مجروح بر جا گذاشت.
تدبیر24: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران درباره این حادثه گفت: ساعت 16:45 دقیقه امروز یک دستگاه خودروی سواری 206 در این اتوبان در حرکت بود که با یک دستگاه مزدا 3 برخورد می کند.

سیدجلال ملکی اظهار کرد: نیروهای آتش نشانی پایتخت به همراه تجهیزات لازم در محل حادثه واقع در اتوبان تهران - کرج بعد از ورودی شهید باکری حضور یافتند تا خدمات لازم را به مصدومان احتمالی ارایه کنند.

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران نیز درباره این تصادف در بزرگراه تهران - کرج، گفت: خودروی سواری 206 با چهار سرنشین در مسیر غرب به شرق این اتوبان در حرکت بود که به دلیل سرعت زیاد و عدم کنترل با گاردیل برخورد و از آن عبور کرده و به خودروی مزدا 3 که از مسیر مقابل در حرکت بوده، برخورد می کند.

حسن عباسی اظهار کرد: در این حادثه سه نفر از سرنشینان خودروی سواری 206 شامل 2 خانم و یک آقا حدود 20 ساله در دم فوت می کنند و فرد دیگر از این وسیله نقلیه و تنها سرنشین مزدا نیز مصدوم می شوند.

وی وضعیت عمومی سرنشین چهارم وسیله نقلیه پژو 206 را که پسر حدود 20 ساله است را وخیم اعلام کرد و افزود: نیروهای اورژانس این دو مصدوم را به بیمارستان حضرت رسول (ص) تهران منتقل کردند.

* آتش سوزی انبار مبل در جاده خاوران

ملکی همچنین از مهار آتش سوزی گسترده انبار مبل واقع در جاده خاوران شهرک صنعتی عباس آباد خبر داد و گفت: بخش وسیعی از سوله مبل سازی به مساحت 2 هزار 500 متر مربع به دلیل نامعلومی دچار آتش سوزی شد.

وی اظهار کرد: نیروهای آتش نشانی تهران به همراه نیروهای پاکدشت و عباس آباد توانستند از سرایت این حریق جلوگیری و آن را مهار و خاموش کنند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: این حادثه مصدوم یا فوتی نداشته است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها