بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۳۵۵۵۹
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۳
شرکت فرودگاه های یمن اعلام کرد که خطوط هواپیمایی کشورهای خارجی پروازهای خود به فرودگاه صنعا را به مدت 24 ساعت تعلیق کرده اند.
تدبیر24: یکی از مسوولان شرکت فرودگاه های این کشور علت لغو پروازهای کشورهای عربی و خارجی به مقصد صنعا را اوضاع امنیتی پایتخت اعلام کرد.

این مقام مسوول اضافه کرد: شرکت های هواپیمایی پس از ارزیابی دوباره اوضاع امنیتی صنعا نسبت به از سرگیری پروازها یا تمدید تعلیق تصمیم گیری می کنند.

این خبرگزاری جمعه شب درخبری دیگر اعلام کرد که دو هواپیمای اردنی و ترکیه ای اوایل بامداد دیشب وارد فرودگاه صنعا شدند.

به گفته مسوولان فرودگاه صنعا این دوهواپیما که پیش از اعلام تعلیق پروازها از مقصدهای خود حرکت کرده بودند پس از توقفی کوتاه در فرودگاه به سمت مقصدهای اصلی خود پروازکردند.

فرودگاه بین المللی صنعا در منطقه 'الرحبه' درشمال شرق پایتخت یمن قراردارد و انقلابیون این کشور از سه هفته پیش چادرهای تحصن خود را در نزدیکی آن برپا کرده اند.

پیش ازاین نیز دولت یمن در آستانه شدت گرفتن اعتراضات مردمی، جنگنده های نیروی هوایی ارتش را از پایگاه هوایی 'الدیلمی' که در نزدیکی فرودگاه قراردارد به فرودگاه های نظامی 'الحدیده' و 'العند' منتقل کرده بود.

گروه انصارالله دولت یمن را به فساد متهم کرده و خواستار کناره گیری آن شده است.

معترضان بر مطالبات سیاسی و مدنی خود تاکید دارند و پیشنهادهای اخیر رییس جمهوری یمن را مبنی بر انتصاب نخست وزیر جدید و کاهش قیمت انرژی رد کردند.

یمن از زمان اعتراض های 11 ماهه که در فوریه 2012 (بهمن 1380) به برکناری «علی عبدالله صالح» از قدرت منجر شد، تاکنون در مرحله گذار سیاسی باقی مانده است.

منبع: خبرگزاری رسمی یمن سبا
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها