بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۳۵۵۸۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۳
حجت الاسلام والمسلمین رسول منتجب نیا :
چرا بعضی از این آقایان در بعضی از فصول امر به معروفشان گل می کند؟مگر در دوره دولت گذشته این مسائل نبود؟بعضی از مسئولین دولت قبل در مجالس رقص شرکت کردند آنوقت انصارحزب الله کجا بود و چرا کفن نپوشیدند؟
تدبیر24:حجت الاسلام والمسلمین رسول منتجب نیا گفت: هدف انصارحزب الله برای حضور در خیابان به منظور امر به معروف و نهی از منکر تخریب دولت و هرج مرج است.

به گزارش سرویس سیاسی تدبیر24 حجت الاسلام والمسلمین رسول منتجب نیا قائم مقام حزب اعتماد ملی در گفت و گو با خبرنگار گفت و گو نیوز با اشاره به ضرورت نوجه همه گروهها و افراد به قانون خاطر نشان کرد: به طور کلی در کشوری که قانون حاکم است باید فعالیتها به صورت قانونی باشد و هیچ کس حق ندارد خود را فراتر از قانون بداند و به خود اجاز دهد قانون شکنی کند.

وی به اهمیت امر به معروف در جامعه اشاره کرد و ادامه داد: امر به معروف ونهی از منکر یک وظیف شرعی است اما شرایطی دارد و اقتضائاتی می طلبد. در کشوری که مسولان متدینی دارد و همه قانون مند و قانون مدار و در راس همه ولی فقیه است دیگر هیچ جریانی مجوز قانون شکنی تحت هر عنوانی ندارد.

منتجب نیا تصریح کرد: نباید افراد اجازه داشته باشند قانون شکنی کنند، اگر بنا باشد هر کس بر اساس سلیقه خود عمل کند امروز گروهی به نام انصار حزب الله راه می اندازند و فردا گروه دیگری با نام دیگر راه می افتد و نتیجه این رفتارهای ضد قانون، هرج مرج و آنارشیسم است.

قائم مقام حزب اعتماد ملی گفت: قانون شکنی اگر مجاز شود پایانی جز هرج مرج ندارد نتیجه ای جز بی توجهی به نظام و متلاشی کردن نظام ندارد و لذا دلسوزان نظام نباید خلاف قانون عمل کنند و به حکم امام که فرمودند "کار خلاف قانون خلاف شرع است"، توجه کنند.

وی اضافه کرد: ما به هیچ عنوان تفکر ماکیاولیسم را قبول نداریم و بر اساس باور ما هرگز هدف وسیله را توجیح نمی کند. امر به معروف مقدس است اما نباید از سرنیزه، موتور و هرج مرج استفاده شود.

منتجب نیا ادامه داد: چرا بعضی از این آقایان در بعضی از فصول امر به معروفشان گل می کند؟! مگر در دوره دولت گذشته این مسائل نبود؟ بعضی از مسئولین دولت قبل در مجالس رقص شرکت کردند آنوقت انصارحزب الله کجا بود و چرا کفن نپوشیدند؟ چرا در دولت خاتمی انصار آن همه فعال بود و به یک باره در دولت احمدی نژاد سکوت کردند. در دولت گذشته آن همه مفاسد از بی حجابی گرفته تا مفاسد اقتصادی وجود داشت ولی کسی کفن نپوشید وسکوت کردند.

وی افزود: امروز که در راس دولت یک روحانی انقلابی است و امربه معروف را می فهمد و حقوق دان و قانون مند است وکابینه مورد تایید رهبری و مراجع و ملت است و همه دارند حمایت می کنند آن وقت این سوال پیش می آید انگیزه اینها چیست.

این استاد دانشگاه و فعال سیاسی اصلاح طلب تاکید کرد: من بار دیگر یادآوری می کنم دست از این کارها بکشید و عناوین مقدس را ابزار اهداف سیاسی نکنید؛ تئوریسین ها و برنامه ریزهای این جریان تخریب دولت وایجاد تشنج را سرلوحه برنامه های خود قرار دادند و یک روز دلواپس می شوند و دلواپسی را مطرح می کنند و در رابطه با سیاست خارجی و مذاکرات هسته ای ابراز دلواپسی می کنند و وقتی حمایت رهبری و بزرگان ومردم را دیدند دیگر دیدند جای این دلواپسی نیست و آن نقشه نگرفت آلان امده اند تحت عنوان مبارزه با بدحجابی حرکت دیگری را راه انداخته اند و هدفشان مبارزه با دولت و روحانی است و اگر موفق نشوند حرکت دیگری را راه می اندازند.

این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اساسا تهدید به زور هیچ کس را هدایت و با حجاب نمی کند و این تجربه ای شکست خورده است و بیشتر موجب بدبینی و سوظن مردم می شود و بهانه به دست دشمنان دین و مملکت و اسلام می دهد و در واقع یک حرکت مورد تایید دشمنان است تا بگویند اینها هم مانند داعش خشونت طلب هستند و بهانه به دشمنان خواهند داد.

قائم مقام حزب اعتماد گفت: باید کار فرهنگی و بنیادی برای جذب جوانان شود و لازم است به سمت آرامش و فرهنگ سازی برویم و به باور همه کسانی که اعتلای جمهوری اسلامی را میخواهند این حرکت مذموم است و مطمئنا مورد تایید کسی نخواهد بود .

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۸
0
0
اینان .....دار این کشور هستند. به موقعش اینا هم فعال میشن بشین و ببین
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۲
1
0
امر به معروف و نهی از منکر از واجبات دین اسلام است تا کنون بعد از انقلاب تعداد زیادی در این راه شهید شدند و انصار برای ترویج امر به معروف و نهی از منکر خواست امران و ناهیان را به بصورت گروهی و سازماندهی شده وارد میدان کند تا کسی نتواند از سلاح ایجاد رعب و وحشت و قتل این فریصه الهی را سرکوب کند متاسفانه فساد و بی بندباری در حال ظهور است اما هیچ اقدامی از طریق مقامات مسئول انجام نمی شود امر به معروف و نهی از منکر به بهانه نداشتن مجوز تعطیل می شود پس چاره چیست .
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها