بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۳۵۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۵
تظاهرات و جشنواره ضد تبعض نژادی در شهر آتن پایتخت یونان به خشونت کشیده شد.
تدبیر24: تظاهرات و جشنواره ضد تبعیض نژادی در شهرآتن به خشونت کشیده شد و تعداد 74 نفر دستگیر شدند.

شهروندان شهرآتن به مناسبت اولین سالگرد' پولوس فیساس' فعال سیاسی واجتماعی که گفته می شود، براثرحمله افراد گروه تندروی نئونازی خریسی آوگی( فجرطلایی) به قتل رسیده بود،دست به تظاهرات گسترده ضد تبعض نژادی وفاشیزم زدند.

معترضین به اقدامات تبعض نژادنه گروه تندروی نئونازی خریسی اوگی ،با شرکت درتظاهرات گسترده ای درمنطقه' کاراچینی' واقع درجنوب وغرب شهرآتن، اقدامات نژادپرستانه این گروه تندوررا بشدت محکوم کردند.

تظاهرکنندگان ضمن محکوم کردن اقدامات تبعیض نژادنه این گروه تندروی نئوناز و حملات به مهاجران مقیم یونان ، از دولت خواستند که برای جلوگیری از اقدامات این گروه تندرو برعلیه شهروندان یونانی که دارای دیدگاهی مخالف بادیدگاه این گروه تندرو هستند و همچنین حملات به مهاجران مقیم، اقدامات جدی به عمل آورد.

در خلال این تظاهرات درگیری های شدیدی بین معترضین و نیروهای امنیتی رخداد.

پلیس برای متفرق کردن معترضین به شدت از گاز اشک آور و باتوم استفاده و تعداد 74 نفر را دستگیر و به مقامات قضایی تحویل داده شدند.

درهمین حال در یکی از میادین اصلی شهرآتن، بیش از20 هنرمند یونانی به مناسبت سالگر قتل این فعال ساسی واجتماعی را بدشت محکوم و اقدام به برگزاری جشنواره موسیقی و برنامه های تئاتری برای شهروندان کردند.

دراین جشنواره تعداد زیادی ازشهروندان شهرآتن به نشانه مخالفت با تبعض نژادی و فاشیزم، شرکت کرده بودند و با سردادن شعارهایی درخلال اجرای برنانه ها ،خواستارمبارزه جدی دولت برای علیه پدیده تبعیض نژادی وفاشیزم شدند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها