بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۳۵۶۰۸
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۰
معاون آموزشی وزارت بهداشت با بیان اینکه در حال حاضر دانشگاه های علوم پزشکی دانشجویان و کارورزان را بیمه درمانی می کنند گفت: از دانشگاه ها خواسته شده که جهت ارائه بیمه مسئولیت به کارورزان و ارائه دهندگان خدمت که ممکن است به هردلیل دچار مشکل شوند اقدام کنند و با تمهیداتی که می اندیشند این موضوع را تحت پوشش قرار دهند.
تدبیر24: دکتر سید امیر محسن ضیایی در مورد بحث خروج بیمارستان ها از رزیدنت محوری گفت: دستیاران یکی از ارائه کنندگان خدمت در بیمارستان ها هستند اما این خدمات باید تحت نظارت و با توجه به سطح علمی و مهارتی دستیاران باشد که در اینصورت مانعی برای ارائه خدمت آنها وجود ندارد.

وی افزود:‌ اما اگر این نظارت از طرف اعضای هیأت علمی اعمال نشود هم از نظر آموزش،هم از نظر درمانی و هم از نظر حقوق بیمار قابل قبول نیست. بنابراین آموزش پزشکی باید با نظارت، با محوریت بیمار و اصل مراقبت از بیمار باشد و در کنار آن آموزش درست هم صورت بگیرد.

ضیایی همچنین با بیان اینکه هیات علمی می تواند شرایط را به نفع یک ارتقاء کیفی تغییر دهد، اظهار کرد: در برنامه ای که برای ارتقای آموزش پزشکی داریم به موضوع ارتقاء هیأت علمی توجه ویژه ای شده است.

ضیایی در پایان در مورد نقش روش‌ها و تکنیک‌های جدید در کیفیت آموزش پزشکی با اشاره به اینکه علم آموزش متناسب با سایر علوم در حال تحول است، گفت: هرچه بتوانیم از تکنیک های جدید در حوزه آموزش استفاده کنیم انتقال دانش، نگرش و مهارت درسیستم آموزشی بهتر اتفاق می افتد. براین اساس بحث استفاده از تکنیک های جدید به ویژه در حوزه بالینی که در آن با بیمار مواجه هستیم از اهمیت بیشتری برخوردار است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها