بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۳۵۶۱۶
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرم‌دره گفت: در حال حاضر این شهرستان فاقد سینما بوده و از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در این زمینه استقبال می‌شود.
تدبیر24: حجت‌الاسلام قسمت‌علی صمدی اظهار کرد: شهرستان خرم‌دره با جمعیت 55 هزار نفری و دارا بودن بیشترین نرخ باسوادی استان و مردم علاقه‌مند به کسب آگاهی در زمینه‌های مختلف، از پتانسیل بالایی در زمینه ساخت سینما برخوردار است.

وی با تاکید بر اینکه کاهش تصدی‌گری دولت در بخش‌های مختلف، یکی از سیاست‌های دولت طی سال‌های اخیر است، افزود: سینما یکی از این بخش‌ها است که دولت مایل است سرمایه‌گذاری آن را به افرادی که علاقه‌مند به کارهای فرهنگی بوده و تنها به سودآوری نمی‌اندیشند، واگذار کند.

این مسوول با بیان اینکه از پیشنهادات بخش خصوصی در زمینه سرمایه‌گذاری برای ساخت سینما در شهرستان خرم‌دره استقبال می‌شود، یادآور شد: در صورت دریافت پیشنهاد مجوز فعالیت بخش خصوصی در این زمینه صادر می‌شود.

صمدی با اشاره به بهره‌گیری از پتانسیل‌های موجود در شهرستان برای اکران فیلم‌های سینمایی، تاکید کرد: می‌توان از ظرفیت سالن‌های موجود در شهرستان از جمله سالن فرهنگ‌سرای امام خمینی(ره) برای اکران فیلم‌های سینمایی استفاده کرد، البته به شرط اینکه زمینه‌های مورد نیاز فراهم باشد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرم‌دره با بیان اینکه سینما یک صنعت وارداتی به کشور است، بیان کرد: با بهره‌گیری از این صنعت می‌توان به معرفی جاذبه‌های گردشگری و یا معرفی فرهنگ کشور پرداخت، درست مانند کشور هند که با بهره‌گیری از ظرفیت سینمای بالیوود خود به معرفی کشور خود می‌پردازد.

وی خاطرنشان کرد: نباید اجازه دهیم پیشرفت تکنولوژی باعث کم‌رونق شدن برخی فعالیت‌ها مانند کتابخوانی، خطاطی و سینما شود. با توجه به اینکه سینما محل تجمع علاقه‌مندان به این حرفه است می‌توان از آن به عنوان یک ابزار فرهنگی برای ارتقای سطح فرهنگ و دانش مردم استفاده کرد.
برچسب ها: تدبیر24 ، خرم دره ، سینما
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها