بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۳۵۶۲۰
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۲
رییس فدراسیون موتورسواری و اتومبیل‌رانی گفت: به منظور توسعه ورزش زنان در رشته اتومبیلرانی برای نخستین بار اتومبیل رانان زن ایرانی در رقابت های رالی خاورمیانه شرکت می کنند.
تدبیر24: حمیدرضا مهرعلی گفت: این رقابت ها از روز دوم مهرماه با حضور شرکت کننده های کشورهای منطقه خاورمیانه و به میزبانی ایران در شیراز برگزار می شود و چهار مهرماه هم به کار خود خاتمه می دهد.

رالی خاورمیانه هر ساله بین کشورهای عضو شامل قطر، بحرین، عمان، امارات، عربستان، کویت، لبنان، عراق، سوریه و قبرس برگزار می شود اما متأسفانه ایران با این وسعت جمعیت و سرزمین و تنوع آب و هوایی عضو رالی خاورمیانه نیست.

مهرعلی افزود: پس از رایرنی های صورت گرفته در جریان اجلاس کشورهای خاورمیانه و شمال آفریقا که چندماه پیش با حضور ژان تات رییس فدراسیون بین المللی اتومبیلرانی در قطر برگزار شد، مصوب شد که رقابت های بین المللی رالی با حضور برخی از کشورهای عضو فدراسیون بین المللی در ایران برگزار شود.

وی اظهار داشت: بر این اساس این رویداد بین المللی زیر نظر ناظران (FIA) فدراسیون بین المللی اتومبیل رانی برگزار می شود و در صورت کسب امتیازهای کیفی لازم در مرحله کاندیداتوری از سال آینده این مسابقه به طور رسمی در تقویم فدراسیون جهانی ثبت و ایران عضو رالی خاورمیانه می شود.

رییس فدراسیون موتورسواری و اتومبیل رانی اظهار داشت: در حال حاضر حدود 26 تیم ثبت نام کردند که از این بین بالغ بر چهار تیم آن اتومبیل رانان زن هستند.

مهرعلی در عین حال افزود: تیم های خارجی شرکت کننده در رالی خاورمیانه از امروز شنبه وارد ایران می شوند و این رقابت های از تخت جمشید آغاز و پس از عبور از شهرهای مرودشت، زرقان، ارسنجان و خرامه در کنار دریاچه آباده طشک پایان می یابد.

وی درباره دلیل برگزاری این رقابت ها در شیراز گفت: استان فارس به دلیل برخورداری از اقلیم مناسب ظرفیت زیادی برای برگزاری رویدادهای بین المللی در عرصه موتورسواری و اتومبیلرانی دارد.

مهرعلی از دیگر شرایط برگزاری این رالی را طراحی مسیر مسابقه به طول حداقل 250 کیلومتر دانست و گفت: استان فارس از مسیرهای جاده ای، کوهستانی وسیع و متنوع زیادی برخوردار است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها