بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۳۵۶۴۱
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۰
آیا می‌دانستید چاقی شکمی از کورتیزول می‌آید و شاید یکی از دلایلی که آقایان بیشتر دچار چاقی دور شکمی می‌شوند، استرس زیاد آنهاست.
تدبیر24: چاقی دور شکمی یکی از بد‌ترین و خطرناک‌ترین نوع چاقی است و عوارض زیادی ازجمله «کبد چرب» را به دنبال دارد. درشرایطی که وضعیت مردان در مورد تجمع این چربی‌ها خطرناک است، شرایط زنان کمی فرق می‌کند.

مجله دارویی نیوانگلند اخیرا مطلبی منتشر کرده که در آن از طریق تعیین میان وعده‌های غذایی جواب سؤال "کورتیزل چیست؟" را داده است.

آزمایش‌ها نشان داده‌اند افرادی که مقدار ثابتی از غذا را در تعداد بیشتری از وعده‌ها و میان وعده‌های غذایی مصرف می‌کنند نسبت به کسانی که‌ همان مقدار غذا را در تعداد کمتری از وعده‌ها و میان وعده‌ها مصرف می‌کنند ۱۷درصد کمتر دچار اختلال در ترشح کورتیزول می‌شوند.

یعنی اگر شما مقدار غذای مورد نیاز بدن‌تان را تقسیم کنید و هر سه ساعت یک‌بار مقداری از آن را میل کنید، احتمالا مقدار کورتیزولی که توسط بخش خارجی غدد فوق کلیه‌تان ترشح می‌شود ۱۷درصد کمتر خواهد بود و درنتیجه احتمال ایجاد چربی‌های دور شکمی‌تان هم کمتر می‌شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها