بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۳۵۶۶۹
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۰
ستاد خبری ششمین سمپوزیوم مجسمه سازی تهران امروز خبر بازدید مریم حیدرزاده، ترانه‌سرای روشندل، از این رویداد هنری را منتشر کرد. این در حالی است که مدت‌هاست وی در رسانه‌های رسمی داخلی حضور نمی‌یابد و بیشتر نام و چهره‌اش کنار خوانندگان لس‌آنجلسی و در رسانه‌های فارسی‌زبان آنسوی مرزها دیده می‌شود.
تدبیر24: در خبر سمپوزیوم آمده است که روز گذشته و در یکی از روزهای شلوغ ششمین سمپوزیوم مجسمه‌سازی تهران مریم حیدرزاده با حضور در برج میلاد گفت: حس می کنم مجسمه سازی هنری است که باید لمس شود تا دیده شوند و این نمایشگاه فرصت خوبی برای این امر به شمار می رود.
 
وی در بخشی از این بازدید و در پاسخ به این که  آیا پیگیر اخبار مجسمه‌سازی هستید، گفت: من تمام اخبار فرهنگی و هنری را پیگیری می‌کنم و از سوی استاد نقاشی‌ام امیرمحمد قاسم‌زاده ترغیب به حضور در این سمپوزیوم شدم.
 
حیدرزاده با بیان علاقه‌اش به هنرهای تجسمی اضافه کرد: من در طول این چهار سال دو نمایشگاه انفرادی نقاشی داشتم و تصور می‌کنم مجسمه‌سازی بسیار به حس و حالم نزدیک است و برایم کاملا قابل لمس است و تصمیم دارم مجسمه سازی را به زودی تجربه کنم. سنگ را دوست دارم چون معتقدم در دل سختی آن لطافتی ویژه نهفته است که دلم می‌خواهد آن را کشف کنم.
 
این ترانه‌سرا روشن‌دل درباره علت حضور خود در سمپوزیوم مجسمه‌سازی گفت: من به اینجا آمدم تا کار مجسمه‌سازها را از نزدیک لمس کنم و با آن‌ها آشنا شوم تا بتوانم این عرصه را به طور جدی پی بگیرم و شاید در دوره‌های بعدی جزو کسانی باشم که در فراخوان سمپوزیوم شرکت می‌کنند.
 
ششمین سمپوزیوم بین المللی مجسمه سازی تهران از 23 شهریورماه تا 15 مهرماه در محل  برج میلاد برگزار می شود. بازدید از نحوه چگونگی ساخت مجسمه ها برای علاقه مندان آزاد است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها