بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۵۶۸۰
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۰
گزارشی از وضعیت وینگادا و تیم امید
شاید اگر امروز هر مربی ایرانی جای نلو وینگادا بر صندلی مربیگری تیم ملی امید نشسته بود، بدون هیچ عذر و بهانه‌ای باید با کارش خداحافظی می کرد؛ اما چه عاملی این مربی پرتغالی را بعد از نتایج ضعیف در دو بازی آغازین این تیم در بازیهای آسیایی همچنان بر صندلی قدرتش حفظ کرده است؟
تدبیر24: صحبت‌های نلو وینگادا بعد از ناکامی شرم‌آور مقابل ویتنام و قرقیزستان مبنی بر اینکه از سمت خودش استعفا نمی‌دهد، نشات گرفته از پشتوانه محکم سرمربی پرتغالی تیم ملی امید بود! پشتوانه‌ای که علیرغم نتایج فوق‌العاده عجیب و ضعیف تیم امید در دو بازی مرحله گروهی بازی‌های آسیایی اینچئون، به حمایت از وینگادا پرداخت و حتی رو در روی رییس فدراسیون ایستاد.

هادی آیت اللهی که نقش بسزایی در باز شدن پای وینگادا به تیم امید ایفا کرد و با وجود مخالفت‌های زیاد سرانجام حرف خودش را مبنی بر سرمربیگری نلو در تیم امید به کرسی نشاند، بعد از دو نتیجه ضعیف مقابل ویتنام و قرقیزستان، به دفاع تمام قد از انتخاب خودش پرداخت و حتی مجال انتقاد به کفاشیان را هم نداد.

رفتار حمایتی نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال از وینگادا تا جایی پیش رفت که اعتراض و موضع گیری سفت و سخت علی کفاشیان را به دنبال داشت و رابطه آقای رئیس و نایب رئیس اول فدراسیون را کاملا شکرآب کرد. اتفاقی که شاید میانبری باشد برای قطع همکاری فدراسیون با آیت اللهی.

نصرالله سجادی در دیداری که با کفاشیان داشته، خواستار توضیح فدراسیون فوتبال در خصوص ناکامی تیم امید شده و رئیس فدراسیون فوتبال هم قول داده که بعد از پایان بازی‌های آسیایی با عاملان این ناکامی برخورد کند. هرچند که دست فدراسیون فوتبال برای برخورد با نلو وینگادا کاملا بسته است و در قراردادی که منعقد شده، همه چیز به سمت و سوی سرمربی پرتغالی نگارش شده است!

همین موضوع باعث شد تا فدراسیون فوتبال نتواند بعد از باخت سنگین مقابل ویتنام و تساوی مقابل قرقیزستان، واکنشی نشان بدهد و موضع سکوت را اختیار کرد. اینطور که از شواهد و قراین پیداست علی کفاشیان در جریان مفاد کامل قرارداد با وینگادا نبوده و بعد از ناکامی در اینچئون در جریان بنده های قرارداد ترکمنچای گونه وینگادا قرار گرفته است. این در حالی است که وزارت ورزش و شخص محمود گودرزی به شدت از عملکرد تیم امید ناراضی است و خواستار برخورد جدی با عاملین این ناکامی شده است.

تیم امید ایران با یک امتیاز از دو دیدار تنها روی کاغذ شانس صعود به مرحله بعد را دارد، آنهم در گروهی که مدعیانش ویتنام، قرقیزستان هستند!


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها