بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۳۵۹۴۵
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۴
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزاری نمایشگاه یاد یاران در سازمان تأمین‌اجتماعی را اقدامی برای مرور آن روزها و برشی به تاریخ دفاع مقدس دانست و گفت: ویژگی هفته دفاع مقدس این است که خود را در معرض مواجه با دورانی می‌گذاریم که مهمترین ویژگی آن از خود گذشتن و اخلاص ایثارگران برای کل جامعه بود.
تدبیر24: به گزارش اداره‌کل روابط عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، دکتر علی ربیعی در بازدید از نمایشگاه یاد یاران، ویژه هفته دفاع مقدس گفت: ماهیت فعالیت سازمان در جهت امنیت روانی و آرامش خاطر جامعه است و این سازمان از حریم‌های روانی جامعه و همچنین سلامتی جسمانی مردم دفاع می‌کند.

وی دفاع سازمان تأمین‌اجتماعی از امنیت روانی جامعه را دفاعی مقدس دانست و گفت: با توجه به این مأموریت ارزشمند همه روزها و هفته‌های فعالیت این سازمان مقدس است.
دکتر ربیعی با بیان اینکه سازمان تأمین‌اجتماعی اساسا مشغول نوعی دفاع نرم است، افزود: به اعتقاد من هر روز و هر هفته برای این سازمان مقدس است.
رئیس هیات مدیره سازمان تأمین‌اجتماعی نیز در مراسم افتتاح نمایشگاه یاد یاران، روحیه بسیجی را بهترین راه برای تحقق اهداف نظام اسلامی و رفع مشکلات دانست و گفت: پاسداشت یاد و خاطره دلاوران و حماسه سازان دفاع مقدس همواره باید مورد توجه باشد.

دکترعباس کبریایی‌زاده اظهار داشت: داشتن روحیه همدلی و ایثارگری از بارزترین مشخصات بسیجیان است و در مباحث مدیریتی نیز تقویت این روحیه باعث ارتقاء چشم‌گیر عملکردها و رفع مشکلات می‌شود.
وی افزود: باید از تجربیات دوران دفاع مقدس برای انجام کارها و ماموریت‌های امروز خود درس بگیریم.
کبریایی‌زاده ادامه داد: امروز جهاد و ماموریت ما در مسیر دستیابی به علم و فن آوری و رفع مشکلات اقتصادی کشور ادامه دارد و وظیفه ما تلاش و مجاهدت برای سرآمد شدن در عرصه علمی و اقتصادی است تا بتوانیم الگویی برای جوامع اسلامی باشیم.
در ادامه این مراسم سردار صباغی، رئیس دانشکده امنیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گرامیداشت یاد و خاطره ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس را باعث تقویت روحیه بسیجی و ایثارگری در جامعه دانست.

سردار صباغی تفکر بسیجی را باعث خلق ارزش‌های ماندگار و تداوم حرکت جوانان در مسیر آرمان‌های بلند شهدای دوران دفاع مقدس برشمرد و افزود: دستاوردهای امروز انقلاب و موفقیت‌های نظام اسلامی نتیجه حفظ روحیه ایثارگری در میان جوانان است.

عبدالخالق حبیبی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید باهنر سازمان تأمین‌اجتماعی نیز در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران سازمان تأمین اجتماعی از حمایت کامل مدیران و کارکنان این سازمان برای پیگیری فعالیت‌های حوزه مقاومت بسیج شهید باهنر تشکر و قدردانی کرد.

نمایشگاه یاد یاران، ویژه هفته دفاع مقدس به مدت 8 روز از سی‌ویکم شهریورماه لغایت هفتم مهرماه در محل ورودی ساختمان مرکزی سازمان تأمین‌اجتماعی در خیابان آزادی برگزار می‌شود.

برچسب ها: تدبیر24 ، وزیر تعاون
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها