بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۳۵۹۹۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۷
مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال وبختیاری گفت: دو گروه متخلف و سابقه دار شکار و صید غیرمجاز پرندگان شکاری، توسط ماموران یگان حفاظت محیط زیست استان در بروجن شناسایی و دستگیر شدند.
تدبیر24: 'شهرام احمدِی 'روز دوشنبه با اعلام این خبر افزود: این متخلفان پس از صید غیرمجاز پرندگان شکاری اقدام به انتقال آنها به استان های مرزی نموده و از آنجا این پرندگان را برای فروش با قیمت های بالا، به خارج از کشور منتقل می کردند.

وی با اشاره به اینکه از این متخلفان یک بهله دلیجه به همراه ادوات صید غیرمجاز کشف و ضبط شد، اظهار کرد: صید پرندگان نادر و در معرض خطر انقراض و فروش این پرندگان به کشورهای خارجی، سودجویان را به مناطق زیستگاهی این پرندگان در سطح استان چهارمحال و بختیاری می کشاند.

صید غیرمجاز پرندگانی مانند بالابان، بحری، لاچین و شاهین از گونه های کمیاب و در معرض حمایت، بیشتر مورد توجه سودجویان و شکارچیان متخلف قرار می گیرد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها