بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۳۵۹۹۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۸
معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده، کسب نخستین مدال طلا توسط بانوان ورزشکار کشور در بازی های آسیایی اینچئون را تبریک گفت.
تدبیر24: در پیام تبریک «شهیندخت مولاوردی» به بانوان مدال آور، آمده است: افتخارآفرینی بانوان همیشه سرافراز ورزشکار کشورمان با کسب نخستین مدال های کاروان ورزشی اعزامی به بازی های آسیایی، موجی از شعف و نشاط را در آستانه هفته دفاع مقدس در سراسر میهن عزیزمان به همراه داشته و کام همگان را با این پیروزی شیرین نمود.

وی همچنین در این پیام، افتخار کسب نخستین مدالهای کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران توسط بانوان قهرمان را ارج نهاد و ضمن تبریک ویژه به این بانوان افتخارآفرین، موفقیت یکایک ورزشکاران حاضر در این دوره از بازی ها را از درگاه ایزدمنان خواستار شده است.

«نجمه خدمتی»، «الهه احمدی» و «نرجس امام قلی نژاد» روز گذشته(دوشنبه) در سومین روز هفدهمین دوره بازی های آسیایی در شهر اینچئون کره جنوبی و در مسابقات تفنگ بادی 10 متر موفق به کسب مدال شدند.

نجمه خدمتی مدال طلا و الهه احمدی و نرجس امام قلی نژاد مدال نقره را در این رشته از آن خود کردند، و برگ زرین دیگری به دفتر افتخارات ورزشی ایران افزوند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها