بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 01
کد خبر: ۳۶
تعداد نظرات: ۲۴ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۱

مخاطبان گرامی؛

ضمن تشکر از توجه شما به مسائل و مشکلات کشور، درصورت تمایل نظرات و پیشنهادات سازنده خود را به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در ذیل همین خبر ارائه نمایید.

ضمناً مخاطبینی که مایل به انتشار نظرات خود در این صفحه برای عموم نیستند، حتما در انتهای پیام ذکر نمایند. درغیر اینصورت منتشر خواهد شد.

نظرات ارزشمند شما از پایان مهرماه به صورت آنلاین در اختیار مدیر کل محترم روابط عمومی این وزارتخانه جهت بررسی و اقدامات لازم به صلاحدید اداره کل، قرار خواهد گرفت. پیشاپیش از اینکه با انتقادات و پیشنهادات خود، دولت تدبیر و امید را در پیشبرد اهداف راهبردی خود که همان اجرای عدالت در تمامی حوزه ها و سطوح مختلف است یاری می کنید، کمال تشکر و قدردانی را داریم.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۱۰
انتشار یافته: ۲۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
0
4
یه فکر به حال تامین اجتماعی نیروی مسلح کنید
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
0
1
جناب آقای دهقان یکی از مولفه های بسیار مهم در هر نیروی نظامی ایجاد انجمن های راهبردی نظامی خصوصی و دولتی است تا نخبگان جامعه بتوانند با عضویت در این نهادهای مردمی با ارائه ایده ها و خلاقیتهای خود راهبردهای کلان یک کشور را ترسیم نمایند متاسفانه در نیروهای نظامی این کشور این نگرش حمفرما نیست تعدادی مرکز راهبردی وجود دارند که عملکردشان بسیار محدود و به جای اینکه ترسیم راهبردها را به جامعه بکشانند حتی مجلات و کتابهای ترجمه ای منتشر شده خود را جز اسناد طبقه بندی شده می دانند با این نگرش محدود کننده نیروهای نظامی ما راه به جایی نبرده و منعطف نمی باشند امید است جنابعالی موجبات ایجاد انجمن های راهبردی نظامی را فراهم و شرایط انتشار منابع نظامی را راهبردی و نگرشهای نظامی را در بین مردم و نخبگان فراهم نموده در ساخت تجهیزات نظامی از بخش خصوصی استفاده گردد
فرهاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
0
0
امیدواریم که وزیر محترم اهتمام جدی نسبت به امور فضایی بخصوص در مقوله ماهواره ها داشته باشد چرا که علوم هوا - فضا مادر سایر علوم بوده هرگونه سرمایه گزاری در این خصوص باعث بالندگی صنایع پایین دستی کشور و نهایتاً موجبات پیشرفت ، ترقی و توسعه را فراهم می نماید . هم چنین لازم است وزارت دفاع بعنوان یکی از وزارت های راهبردی در علوم هوایی ضعف و وابستگی کشور را در صنایع هوایی کم و مرتفع نماید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
0
1
خواهشا قاهر313 رو به پرواز در آرید و فیلمی از اون رو نمایش دهید
رضا احمدوند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
0
0
با سلام خدمت وزیر محترم من میخواستم بدونم چجوری با ید در نیروی مسلح استخدام شد من خیلی مشتاق دارای مدرک دیپلم دارای گواهینامه پایه یکم دارایگواهینامه جرثقیل هستم ولی موفع مراجع جواب درست نمیدهن من 29سال سن دارم تشکر میکنم از جواب شما لطفا منتشر نکنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
0
0
سلام خدمت وزیر محترم.متاسفانه علی رغم گذشت چندین ماه از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید هیچگونه تغییری در سطح سازمان هوایی و خصوصاً برخی شرکت ها انجام نگرفته و امیدمان به ناامیدی بدل گشته و البته همان مدیران با تفکرات احمدی نژادیسم همچنان سکان دار هستند. حضرت عالی مستحضر هستید که لازمه خلق حماسه وجود شور و نشاط است که البته این سازمان کاملاً از این امر مستثنی است. عاجزانه از حضرت عالی تقاضا داریم که هوای تازه را به این سازمان و شرکت های تابعه تزریق فرمائید.
خواهشمند است به صورت عمومی منتشر نگردد.
کارمند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
0
0
خدایی یکی از کارهای مفید دکتر احمدی نژاد، کاهش ساعت کاری ادارات در استان تهران بود. این موضوع اصلاً کم اهمیت نیست. من از مضرات وفواید این طرح بگویم؟ شما که خود کارمند دولت هستید از تمام آن ها آگاهید.
حضور در محیط کار تا ساعت 16:15 به جز خستگی، اتلاف وقت و انرژی، احساس کسالت، دامن زدن به افسردگی و اضطراب ، بدرفتاری با اعضای خانواده( به خطر انداختن سلامت روانی و جسمانی خانواده) و درنهایت انزجار و نفرت از کار و گاهاً مسئولین هیچ نتیجه ی دیگری ندارد.
خودمان را گول نزنیم، اضافه کردن ساعت کار باعث افزایش بهره وری نمی شود. یک فکری در این خصوص بنمایید. تشکر.
کشاورز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
0
1
باسلام وآرزوی توفیق
خواهشمنداست درراستای بهبودوضعیت معیشتی کارکنان آجاوواگذاری مسکن به پرسنل خدوم ارتش اقدام فرمایید.درحال حاضروضعیت معیشتی کارکنان ارتش ازحیث حقوق ودستمزد به نسبت همکاران شاغل درسپاه کمتراست درصورتیکه هردوارگان دریک کشورودرخدمت یک نظام ویک ملت است ونبایداین همه تبعیض وجودداشته باشد.
امین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
0
0
به نام خدا
سلام علیکم
خواستم ازپرسنل محترم انتظامی و سپاه که در شهرستان نی ریز مشغول انجام وظیفه هستند تشکر نمایم شهرستان نیریز دارای وسعت زیاد است به طوری که هم اکنون وسیع ترین شهرستان استان فارس بوده ودارای پراکندکی جمعیتی و دارای 4بخش و 4شهرودرجنوب شرق استان فارس قرار داردودروازه ورود مواد مخدر و کالای قاچاق به استان فارس و مرکز کشور محسوب می شود ولی از نظر امکانات امنیتی و انتظامی با مشکلات جدی مواجه است و از نظر چارت تشکیلاتی و نیروی انسانی و امکانات پاسخگوی حجم بالای ترانزیت مواد مخدر و کالای قاچاق و دیگرخواسته های مردم نیست لذا استدعا دارد نسبت به ارتقاء چارت سازمانی و درجه پاسگاه ها و سایر واحدهای انتظامی شهرستان نی ریزاقدامات مقتضی انجام شود انشاءالله
پویا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
0
0
سلام آقای وزیر/قاهر313 چی شد؟؟؟کی پرواز میکنه پس؟؟
نکنه واقعا ماکت بوده؟؟
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۳
0
0
با سلام خواهش عاجز عاجزانه دارم فکری بحال حقوق بازنشستگان نیروی های مسلح بکنید جلو داماد و عروس و فرزندان بزرگمان تا کی باید شرمنده باشیم.با حقوق یک میلیون در ماه و یا۳۰ میلیون تومان پاداش پایان خدمت اگر شما جای ما بودید چه می کردید.
محمد خلیلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
0
0
سردار دکتر سرلشکر پاسدار دهقان سلام
ابتدا اگر بقیه مدارج علمی و عناوین و القاب شمارا ننوشتم عذر می خواهم ،اطلاعتم کم است.
بازنشسته ارتش هستم که نمی دانم به علت تدبیر مدبرانه مسئولین یا قهر و رنجیدن آنها از بانک سپه ویا دوستی ورفاقت آنها با بانک کشاورزی حقوقم باید از بانک سپه به بانک کشاورزی منتقل شود و من ساتا کارت دریافت کردم و برای فعال کردن به شعبه ای از بانک کشاورزی مراجعه کردم.گفتند برای گرفتن دسته چک باید یک کسی که دسته چک بانک کشاورزی دارد معرف شما باشد و معرفی نامه اداره بازنشستگی (دفتر خدمات الکترونیکی ساتا )کافی نیست.خلاصه من هنوز نتوانستم دسته چک بگیرم چون آشنای کشاورز ندارم . تقاضا می کنم با مدیریت کامله ی خودتان کاری کنید که امضای قسمت مذکور در حد امضای یک کشاورز یا کسی که دسته چک بانک کشاورزی را دارد معتبر بشود. ضمنا سایت سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح محلی برای نوشتن این مشکلات مفتوح نگذاشته لذا مجبور شدم در اینجا مصدع اوقات شما شدم. اگر قبل از هر تصمیمی همه ابعاد را بررسی کنند شاید اینگونه مشکلات کمتر ایجاد بشود . البته انتظار ندارم کسانی که بجای تکمیل ساز وبرگ نظامی و بررسی اطلاعات خودی ودشمن با اتکا به فال واستخاره شروع عملیات و حمله به دشمن را آغاز می کردند الان بررسی هم جانبه را سرلوحه کارهای خودشان قرار بدهند ولی شاید کنایه من وهدایت شما تؤمان کاری بکنند. از بذل توجه شما ممنونم.
امیر حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
0
0
با سلام و عرض ادب خدمت سردار حسین دهقان
اینجانب فرزند شهید میباشم و به لطف نظام بعد از هجده سال تازه رسمی شدم و الان میگویند اگر میخواهی سابقه شما به ساتا انتقال پیدا کند باید 2770000بدهی با وجود اینکه طبق قانون فرزندان شهدا از انتقال سوابق از یک صندق به صندق دیگر معافند پس چرا این قانون اجرا نمی شود ایا وفتی پای پول به میان میاید فرزند شهید از بین میرود من منتظرجواب هستم .
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
0
3
برادر ارجمند سردار دهقان بنده یکی از کارکنان سپاه هستم برای رضای خدا فکری به حال این حقوق هایی که ما میگیریم بکنید ما پیش خانواده مان شرمنده ایم ، نه تفریح نه زیارت نه زندگی درست وحسابی واقعا با دو تا بچه بزرگ دانشجو واین تورم با حقوق 1650 (با فزایش سال 93 )با درجه سرهنگ دومی که نه جابگاهی وجود دارد ونه دیگر خدایی انگیزه ای برای ادامه خدمت لطفا یا بازنشستگی زودتر از موعد را مجددا باز کنید ما بدنبال کاری برویم وشکم خانواده را سیر کنیم ویا حقوق ها را افزایش دهید تا کی باید خواری وذلت بکشید ماهیانه خدایی فقط برایم 400 تومان میماند نمیدانم چکار کنم واز این زندگی نکبتی خسته شده ام، بله برای یکسری دارد خوش میگذرد اما ....
محمد خلیلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
0
0
سردار دکتر سرلشکر پاسدار دهقان سلام
دو ماه است که حقوق بازنشستگان نیروهای مسلح با تأخیر بی سابقه ای پرداخت می شود و با این همه سایت و امکانات دیگر پیرامون موضوع به ذینفعان اطلاع رسانی هم نمی شود. می دانید شاید هم نمی دانید که از لحظه واریز باز نشستگان جلوی گیشه عابربانکها یا دم درب بانکها صف می گیرند. وقتی حقوق واریز نمیشه بنظر خود جنابعالی چند درصد اینها فحش و نفرین نثار می کنند؟ اطلاع رسانی قبلی و مراجعه نکردن بازنشستگان به بانکها چقدر در جلوگیری از نارضایتی و فحش دادن ونفرین کردن مراجعان مؤثر هست؟ اگر ممکن هست بفرمائید در سایت سازمان تأمین اجتماعی ن . م . پیرامون موضوع اطلاع رسانی کنند.
علی
|
United States
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
0
0
نمی دانم بازنشتگان مسلح چه گناهی کردند نه می توانند وام بگیرند چون ضمانت شان را هیچ بانکی قبول نمی کند.
مجید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۱
0
0
برای مشمولان غایب بالای 30 سال بایستی وزارت دفاع فکری بکند این افراد در حال حاضر امکان سربازی رفتن ندارند و سرباز بودن این افراد کمکی هم به سیستم نظامی نمی کند بایستی از ظرفیت این افراد در جامعه به درستی استفاده شود اما متاسفانه ستاد کل نیروهای مسلح صرفا به تهدید بسنده می کند.
تعداد این افراد بیش از ....نفر است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
1
0
تمام نخبگان کشور دارن جذب صنایع دفاعی ایران می شوند که این یک سهم مهلک برای دیگر صناع کشور است. لطفا نگذارید این رویه نظامیگری به این شکل ناصحیح ادامه پیدا کند. پیشنهاد دیگر بنده این است که از دستآوردهای نظامی در زمینه های غیر نظامی و صنعتی استفاده گردد
امير علي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۵
0
0
سلام من يه طرح دارم در مورد هواپيماها و تانكها كه به هيچ وجه هدف قرار نگيرن لطفا با من تماس بگيريد
ناشناس
|
United States
|
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
0
0
با سلام
این را بدونید که عدم توجه شما به پرسنل نظامی اولین ضربه به انقلاب محسوب میشود,چرا؟چون لازمه هر حکومتی نیروهای برقرار کننده امنیت ان میباشد که به لطف وضعیت معیشتی که الان دارن فکر نمیکنم در زمان نیاز کمکی به این نظام بکنند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
0
1
سلام
سرباز وطن
|
United States
|
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۸
0
1
باسلام هوانیروز ارتش را در یابید
نسبت به واقعی سازی حقوق ومزایای خلبانان ومهندسین پروازو...شاغل درهوانیروز وتغییر اساسی درساختارو سازمان وحاکمیت بخشی به نخبگان وفرماندهان خلاق ومبتکر اقدامات جدی را اتخاذ فرمایید...ماادامه دهندگان راه مالک اشتر جبهه ها (شهیدشیرودی)هستیم...
ما تا آخر ایستاده ایم
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۳
0
1
با سلام
از این وضعیت حقوقی خسته ایم سردار
لطفا فکری به حال این پرسنل ارتش بکنید
تمامی کارکنان دولت دارن یه حقوق تقریبا معقولی میگیرند به جز این ارتش بیچاره که نمیدونیم چه گناهی کردیم که وارد این سازمان شدیم
با تشکر از این دولت تدبیر و امید
ارتشی مخلص
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
0
0
با عرض سلام خدمت وزیر محترم دفاع در دولت تدبیر وامید لطفا فکری به حال ما ارتشیان خصوصا قشر ضعیف درجه دار نمایید لطفا با تبعیض در پرداخت حقوق بین کارکنان ارتش وسپاه ودرجه دار با افسر مبارزه کنید آنها از حقوق زیادی برخوردار نیستند حقوق درجه داران خیلی کمه به این قشر زحمتکش توجه ویزه ایی نمایید خدایش جاوی زن بچه مون شرمندهاییم در پایان ارزوی سلامتی مقام عظمای ولایت را دارم جاوید وسربلند باشید
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها