بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۳۶۱۲۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۳
فرمانده انتظامی بم استان کرمان از دستگیری عامل برداشت غیرمجاز 50 میلیون ریال از حساب بانکی یک شهروند به صورت تهیه شارژ و خرید اینترنتی خبر داد.
تدبیر24: سرهنگ'محمدرضا فدا' گفت: در پی مراجعه یک شهروند به پلیس فتای بم و ارائه مرجوعه قضایی مبنی بر برداشت بیش از 50 میلیون ریال از حساب بانکی وی، موضوع توسط کارشناسان این پلیس مورد پیگیری قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا با انجام تحقیقات تخصصی و اخذ استعلام از این حساب، به دست داشتن برادر شاکی در برداشت این وجوهات پی بردند که این فرد پس از هماهنگی های لازم قضایی دستگیر و در اتاق بازجوئی با شاکی روبرو شد.

فرمانده انتظامی بم تصریح کرد:متهم دستگیر شده پس از مواجه با مدارک و مستندات گردآوری شده توسط پلیس به عمل مجرمانه خود از طریق یادداشت شماره و رمز کارت خواهرش اقرار و دو نفر دیگر که در خرید اینترنتی و خرید شارژ با وی همکاری کرده بودند را نیز معرفی کرد.

فداء با اشاره به دستگیری دو متهم دیگر این پرونده، گفت: برای پیشگیری از هرگونه سوء استفاده از کارت های بانکی بهتر است از افشاء رمز و اطلاعات آنها حتی به نزدیکان و آشنایان خودداری شود.

این مسئول انتظامی همچنین به منظور پیشگیری از چنین جرائمی خاطرنشان کرد:فعال سازی سیستم پیامکی کارت های بانکی نیز یک راهکار خوب در جهت اطلاع از گردش های مالی حساب است تا به محض وقوع هرگونه برداشت غیرمجاز و نامتعارف به عابر بانک مراجعه و رمزهای اول و دوم کارت تغییر داده شود.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها