بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۳۶۲۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۲
فیلم سینمایی «شهر موش‌ها 2» در حال حاضر 85 سینما در کل کشور در اختیار دارد و حدود یکماه از اکران آن می‌گذرد که این فروش 6 میلیاردی نویدبخش گیشه‌ای بسیار خوب برای آخرین مرضیه برومند به شمار می‌آید.
تدبیر24: فیلم سینمایی «شهر موش‌ها2» ساخته مرضیه برومند در حال حاضر با 6 میلیارد و 300 میلیون تومان گیشه را تسخیر کرده و «آرایش غلیظ» نعمت الله هم 301 میلیون به فروش رسیده است.

در پی اکران فیلم‌های سینمایی در روی پرده سینماهای کشور فیلم سینمایی «شهر موش‌ها 2»، ساخته مرضیه برومند تا پایان روز گذشته پنجشنبه 3 مهرماه به فروش 6 میلیارد و 300 میلیون تومانی رسید.

علی سرتیپی تهیه‌کننده و مدیر عامل موسسه فیلمیران که پخش این فیلم را برعهده دارد به خبرنگار سینمایی فارس گفت: این فیلم تا پایان روز گذشته در تهران 3 میلیارد و 700 میلیون تومان و در شهرستان 2 میلیارد و 600 میلیون تومان به فروش رسیده است.

وی فروش «شهر موش‌ها 2» را در روز پنجشنبه 210 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: دیروز به دلیل ایام شهادت امام جواد (ع) سینماها پس از نماز مغرب اکران خود را آغاز کردندو این فروش به این دلیل است.

بنابر این گزارش فیلم سینمایی «شهر موش‌ها 2» در حال حاضر 85 سینما در کل کشور در اختیار دارد و حدود یکماه از اکران آن می‌گذرد که این فروش 6 میلیاردی نویدبخش پیشه‌ای بسیار خوب برای آخرین مرضیه برومند به شمار می‌آید.

بر اساس این گزارش فیلم سینمایی «خواب‌زده‌ها» ساخته فریدون جیرانی در مدت 8 روز به فروش 235 میلیون تومانی دست یافت. این در حالی است که فروش «خواب‌زده‌ها» در تهران تا پایان روز پنجشنبه سوم مهرماه 175 میلیون تومان و در شهرستان 60 میلیون تومان از گیشه را به خود اختصاص داده است و در حال حاضر 24 سینما در کل کشور در اختیار دارد.

غلامرضا فرجی مدیر پخش حوزه هنری نیز که پخش فیلم سینمایی «خانوم» ساخته تینا پاکروان را بر عهده دارد در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی فارس فروش این فیلم را طی مدت 9 روز نمایش 101 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: «خانوم»، روز چهارشنبه 10 میلیون تومان و پنجشنبه 21 میلیون تومان از گیشه را به خود اختصاص داده است.

وی فروش این فیلم را در شهرستان 21 میلیون تومان اعلام کرد.

سعید خانی مدیر پخش موسسه نسیم صبا هم فروش فیلم سینمایی «آرایش غلیظ»‌ ساخته حمید نعمت‌الله را تا پایان روز پنجشنبه سوم مهرماه در تهران 231 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: با توجه به اینکه فروش فیلم «شهر موش‌ها2» در شهرستان‌ها خیلی خوب بوده است و ما نیز هنوز سینماهای شهرستانمان کامل نشده است با این حال در شهرستان 70 میلیون تومان فروخته‌ایم که امیدواریم طی روزهای آینده این فروش بهتر شود.

خانی گفت: در حال حاضر 25 سینما در سراسر کشور در اختیار داریم و با این حال طی مدت 9 روز نمایش 301 میلیون تومان سهم «آرایش غلیظ» از گیشه سینماهای کشور بوده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
مهربانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
0
0
یاد مدرسه موشها و شهر موشهای 1 بخیر چه زود میانسال شدیم!
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها