بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۳۶۳۶۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۵
تمامی نمایندگان حاضر در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی با امضای بیانیه ای از مواضع متین و حق طلبانه رییس جمهوری در دفاع از حقوق ملت ایران به وی‍ژه حق استفاده از انرژی صلح آمیز هسته ای تشکر کردند.
تدبیر24: این بیانیه به امضای 224 نماینده حاضر در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس رسیده است.

نمایندگان مجلس در این بیانیه همچنین اظهارات زشت، موهن و مداخله جویانه دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس را به شدت محکوم کردند.

در بخشی از بیانیه نمایندگان مجلس آمده است: اکنون که سفر جناب حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری محترم برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک به پایان رسیده است، جا دارد از مواضع متین وحق طلبانه ایشان در دفاع از حقوق ملت ایران به ویژه حق استفاده از انرژی صلح آمیز هسته ای سپاسگزاری کنیم.

در ادامه این بیانیه همچنین نمایندگان از مواضع رییس جمهوری نسبت به مداخلات ناروای آمریکایی ها تحت عنوان ائتلاف ضد داعش در سوریه و عراق و نمایش مضحک مبارزه با تروریسم قدردانی کردند.

نمایندگان مجلس در این بیانیه تصریح کردند: سخنان رییس جمهوری که بیانگر عزم و اراده ملت مومنان و متعهد ایران در مقابله با خوی استکبارگری سلطه گران است، حامل این پیام است که تهدیدها و تحریم ها نتوانسته است رخنه ای در سنگر استوار ایستادگی این ملت بزرگ ایجاد کند.

نمایندگان مجلس در این بیانیه خاطرنشان کرد: اظهارات سخیف نخست وزیر انگلیس در مجمع عمومی سازمان ملل متحد نشان داد که روباه پیر انگلیس که مدت ها است در مسیر استعمارگری، دنباله روی اراده آمریکا و صهیونیست شده است، هنوز واقعیت انقلاب اسلامی را درک نکرده و به میزان نفرت ملت ایران از انگلیس و به تعبیر دقیق و درست رهبر معظم انقلاب اسلامی، «انگلیس خبیث» پی نبرده است.

در ادامه این بیانیه همچنین آمده است: ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی که امضا کننده این بیانیه هستیم اظهارات زشت، موهن و مداخله جویانه نخست وزیر انگلیس را قویا محکوم می کنیم و اطمینان داریم به فضل الهی ایران اسلامی راه امام راحل را در حفظ استقلال ایران به رهبری حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با صلابت و قدرت ادامه خواهد داد و دولت و ملت به صورت متحد با هم پیش خواهند رفت.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها