خاتمی؛ اندیشه‌ای که لبخند می‌زد

خاتمی؛ اندیشه‌ای که لبخند می‌زد

مینو خالقی» خاتمی را دوست دارم چون در ایام ریاست‌جمهوری‌اش، دانشگاه رنگ دانشگاه بود و کتاب و سینما و میتینگ و تحزب و هزار مولفه دیگر جامعه پویای سیاسی، جانی تازه یافته بود
کشور ملک مطلق رادیکال‌ها نیست

کشور ملک مطلق رادیکال‌ها نیست

فاطمه راکعی» یک طیف تندرو از جناح راست، تصور می‌کنند که کشور فقط ملک طلق رادیکال‌ها است و مردم سهم و نقشی در آن ندارند. اما واقع آن است که کشور متعلق به همه مردم با تفکرات مختلف است.
يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 02
کد خبر: ۳۶۴۸۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۰
بازیهای آسیایی 2014؛

شکست سنگین هندبال ایران مقابل قطر

تیم ملی هندبال ایران با شکست سنگین 29 بر 21 مقابل قطر از رسیدن به فینال بازیهای آسیایی اینچئون بازماند تا شانس خود را برای کسب مدال برنز آزمایش کند.
تدبیر24: این تیم امروز( دوشنبه)در مرحله نیمه نهایی به مصاف تیم چند ملیتی قطر رفت که چهار بازیکن اروپایی در ترکیب خود داشت.

هرچند تیم کشورمان در نیمه اول جدال جانانه ای با رقیب داشت ، اما در نیمه دوم تجربه بالای قطری ها به کمک آنان آمد تا تیم جوان و تازه شکل گرفته کشورمان نتواند همانند بازیهای آسیایی 2010 گوانگژو به دیدار نهایی راه یابد.

تیم کشورمان روزچهارشنبه برای کسب مدال برنز به مصاف بازنده دیدار کره جنوبی و بحرین خواهد رفت.

مسوولان وزارت ورزش و همچنین کمیته ملی المپیک که برای تماشای این دیدار درسالن هندبال مجموعه ورزشی سئونهاک حضور پیدا کرده بودند در پایان نیمه اول وشکست تیم کشورمان راهی سالن دوون شده تا خود را به دیدارهای نهایی کشتی آزاد برسانند.

تیم ملی هندبال ایران که دوره گذشته مسابقات به مدال نقره دست یافته بود تاکنون در بازیهای آسیایی 2014 اینچئون به 3 پیروزی مقابل هنگ کنگ، کویت و عربستان و 3 شکست برابر عمان، کره جنوبی و قطر رسیده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: