بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۳۶۵۸۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۳
با حکم سرپرست وزارت علوم
سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، با صدورحکمی دکتر سیف‌الله جلیلی را به سمت رئیس موزه علوم و فناوری منصوب کرد.
تدبیر24: در حکم دکتر محمدعلی نجفی خطاب به دکتر جلیلی آمده است: «انتظار می‌رود با توکل به خداوند سبحان، ماموریت و وظایف رئیس موزه را بر پایه قوانین، سیاستها و در چارچوب برنامه‌ها و جایگاه تشکیلاتی مصوب به انجام رسانید، بایسته است با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی و راهبردهای دولت تدبیر و امید و جلب همکاری همه مدیران، اعضای هیات علمی و کارکنان گرامی، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری و نقش آفرینی آن در اقتصاد دانش بنیان ایفا نمایید.

سرپرست وزارت علوم، همچنین در نامه جداگانه‌ای از خدمات دکتر مهرداد وحدتی، رئیس سابق این موزه در زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد».

بر اساس این گزارش، دکتر سیف‌الله جلیلی، عضو هیات علمی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی و استاد تمام در رشته شیمی فیزیک بوده و پیش از این ریاست پردیس علوم دانشگاه خواجه نصیر، ریاست دانشکده شیمی و همچنین مدیریت مرکز فناوری اطلاعات این دانشگاه را بر عهده داشته است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها