بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۳۶۶۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۱
برنامه «افق روشن» شبکه رادیویی سلامت نهم مهر به پرسش مهر رئیس جمهور، چگونه می توانیم از آب بهتر استفاده کنیم؟ پاسخ می دهد.
تدبیر24: برنامه «افق روشن» رادیو سلامت روز چهارشنبه نهم مهر موضوع «پرسش مهر رئیس جمهور، چگونه می توانیم از آب بهتر استفاده کنیم؟» را در ساعت 9:05 به مدت 50 دقیقه بر روی موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز به روی آنتن می برد.

از جمله میهمانان این برنامه که کاری از گروه سلامت اجتماعی رادیو سلامت است، می توان به دکتر حسن خالقی فرازنده، معاون آموزشی و پرورشی جامعه تبلیغات اسلامی و مدیر کل امور تربیتی و مشاوره سابق وزارت آموزش و پرورش، دکتر حسام الدینی آشنا مشاوره فرهنگی ریاست جمهوری اشاره کرد.

برنامه «افق روشن» روزهای زوج هر هفته از صدای دانش، نشاط و آرامش تقدیم شنوندگان می شود.

*** تاثیر ورزش در کیفیت زندگی سالمندان

برنامه «فراسو» شبکه رادیویی سلامت چهارشنبه نهم مهر ماه با موضوع تاثیر ورزش در کیفیت زندگی سالمندان بر روی موج اف ام ردبف 102 مگاهرتز پخش می شود.

«فراسو» عنوان برنامه ای از گروه سلامت جسم و پیشگیری این شبکه رادیویی است که از بخش های مختلفی در حوزه سلامت تشکیل شده است.

این برنامه هر روز به یکی از حوزه های سلامت جسم و سبک زندگی اختصاص دارد که روز چهارشنبه از ساعت 8:30 با حضور دکتر شهرزاد خسروی، متخصص پزشکی و ورزشی تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

در برنامه فراسو هر روز از یکی از پزشکان متخصص در زمینه های پزشکی دعوت می شود تا در کنار کارشناس مجری برنامه به سوالات و پیامک های شنوندگان پاسخ دهند و راهکارهای مناسب را ارائه می دهند.

*** برکت خانواده روی موج تندرستی

برنامه «زندگی جاریست» رادیو سلامت، نهم مهر با موضوع «برکت خانواده» به روی آنتن می رود.

برنامه «زندگی جاریست» کاری از گروه سلامت روان و خانواده این شبکه با حضور دکتر حسین اعرابی، روان شناس و موضوع «لزوم استفاده از تجربه های سالمندان برای آموزش و بازی با نوه ها» از موج اف ام ردیف 102 تقدیم شنوندگان صدای سلامتی می شود.

برنامه «زندگی جاریست» از ساعت 10:20 تا 11 صبح هر روز از شنبه تا پنجشنبه از رادیو سلامت پخش می شود.

*** رادیو سلامت از بی گناهان جدایی می گوید

برنامه «سایبان آرامش» رادیو سلامت، نهم مهر با موضوع «کودکان طلاق» از صدای دانش، نشاط و آرامش پخش می شود.

برنامه «سایبان آرامش» با حضور دکتر فریبا عرب گل، فوق تخصص روانپزشکی اطفال به بحث و بررسی پیرامون نحوه آشنا کردن کودکان طلاق با والدین خود می پردازد.

«سایبان آرامش» به تهیه کنندگی «سیما غفاری» کاری از گروه سلامت روان و خانواده رادیو سلامت است که به منظور افزایش دانش سلامت روان جامعه در بخش هایی چون نمایش، گزارش، مصاحبه به ارائه شاخص های صحیح و اصولی سلامت روان می پردازد.

برنامه 40 دقیقه ای «سایبان آرامش» با حضور کارشناسان همه روزه از شنبه تا پنجشنبه به صورت زنده از ساعت 13:20 تا 14 از رادیو سلامت پخش می شود.

*** «سپید جامگان آسمانی» روی موج سلامت

در برنامه «سپید جامگان آسمانی» شبکه رادیویی سلامت، نگاهی به زندگی شهدای هشت سال دفاع مقدس در عرصه جامعه پزشکی داشته باشید.

برنامه «سپید جامگان آسمانی» به تهیه کنندگی «فریدون ارکانی» کاری از گروه سلامت معنوی و سبک زندگی سالم رادیو سلامت است که روزهای چهارشنبه هر هفته از ساعت 14 به مدت 30 دقیقه از موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز پخش می شود.

در این برنامه که مروری بر زندگینامه شهدای جامعه پزشکی ایران اسلامی دارد، روز چهارشنبه نهم مهر فرازی از زندگی«شهید حمیدرضا احمدی خلجی» از زبان والدینش تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

*** بررسی روش های درمان تنبلی چشم در مجله پزشکی

با روش های تشخیص و درمان تنبلی چشم در برنامه «مجله پزشکی» رادیو سلامت آشنا شوید.

دکتر فرتوک زاده، فوق تخصص قرینه در برنامه «مجله پزشکی» روز چهارشنبه 9 مهر، از ساعت 15:05 تا 16:00 درباره روش های تشخیص و درمان تنبلی چشم صحبت می کند.

به منظور ارتقای سطح سلامت جامعه و آگاهی از راه های پیشگیری از بیماری ها، این برنامه هر روز به یکی از موضوع های حوزه سلامت اختصاص دارد.

*** بررسی اهمیت دوران سالمندی در خیابان بهبودی

برنامه رادیویی «خیابان بهبودی»، چهارشنبه با موضوع «اهمیت دوران سالمندی» از صدای دانش، نشاط و آرامش پخش می شود.

برنامه «خیابان بهبودی» به تهیه کنندگی «سیما غفاری» و گویندگی «مصطفی مصطفوی» کاری از گروه سلامت روان و خانواده رادیو سلامت است که 9 مهر با حضور دکتر علی اصغر کیهان نیا، مشاوره خانواده از ساعت 17:05 به مدت 120 دقیقه به موضوع احترام به سالمندان، شأن سالمندان در اسلام و سالمندان برکت خانواده می پردازد.

این برنامه رادیویی سعی دارد با زبانی ساده توجه مخاطب خود را به نکاتی که باعث کمک به بهبود سلامت روان او می شود، جلب کند و در عین حال لحظات عصر گاهی مفرحی را برایش ایجاد کند.

منبع:روابط عمومی رادیو سلامت
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها