بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۶۶۳۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۳
منابع قضایی مصر گفتند: یک دادگاه در این کشور روز سه شنبه 68 تن از هواداران جنبش ممنوع اعلام شده 'اخوان المسلمین' و محمد مرسی رییس جمهور برکنار شده این کشور را به تحمل مجازات زندان محکوم کرد.
تدبیر24:  همه این افراد به اتهام قتل 30 تن و توطئه برای کشتن دیگران در تاریخ 6 اکتبر (14مهر) 2013 در درگیری های پایتخت مصر، محکوم شناخته شدند.

در درگیری هایی که در این تاریخ میان حامیان و مخالفان 'محمد مرسی' رییس جمهوری وقت مصر رخ داد، بیش از 50 تن جان باختند.

بر اساس رای صادر شده از سوی 'محمد علی الفاقی' قاضی این دادگاه، 63 تن از متهمان به تحمل 15 سال و 5 تن دیگر به تحمل 10 سال زندان محکوم شدند.

گروه های بین المللی و مصری مدافع حقوق بشر در باره سرکوب گسترده و فزاینده مخالفان دولت مصر به دست مقام های این کشور از هنگام به قدرت رسیدن 'عبدالفتاح السیسی' فرمانده وقت ارتش در ژوییه 2013 اظهار نگرانی کرده اند.

هزاران تن از هواداران اخوان المسلمین و مرسی در طول سال گذشته (2013) در مصر زندانی شده اند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها