بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۳۶۶۳۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۵
علی کریمی دستیار جدید کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران امروز (سه شنبه) در زمین شماره 2 آزادی محل تمرین استقلال تهران حاضر شد و قبل از شروع تمرین با مربیان این تیم گفت و گو کرد.
تدبیر24: مارکار آقاجانیان و بدنساز تیم ملی، علی کریمی را در حضور در تمرین آبی پوشان پایتخت همراهی می کردند.

امیرقلعه نویی سرمربی استقلال ضمن خوش آمدگویی به کریمی و سایر مربیان تیم ملی، برای دقایقی با کریمی در گوشی صحبت کرد.

براساس این گزارش، امیر قلعه نویی که استقبال بسیار گرمی از کریمی داشت از وی به بواسطه قبول مسئولیت درتیم ملی تشکر و برای وی و تیم ملی آرزوی موفقیت کرد.

آخرین وضعیت استقلال تهران و دیدارهای تیم ملی در جام ملت های آسیا از دیگر موضوعات رد و بدل شده بین کریمی و قلعه نویی بود.

در ادامه قلعه نویی به همراه آقاجانیان و بدنساز تیم ملی به گوشه ای دیگر از زمین چمن شماره 2 آزادی رفت و به طور اختصاصی با آنان گفت و گو کرد.

در این میان آقاجانیان ازکریمی خواست در جلسه آنان شرکت کند که با مخالفت علی کریمی مواجه شد.

امیرحسین صادقی، محمود فکری، جواد زرینچه و کریم بوستانی کاپیتان و مربیان استقلال تهران نزد علی کریمی رفته و برای دقایقی با وی روی نیمکت نشستند.

امیر حسین صادقی کاپیتان استقلال در جریان گفت گو با کریمی به او پیشنهاد داد با لباس استقلال تمرین کند که با مخالفت کریمی مواجه شد.

تعدادی ازهواداران استقلال باعلی کریمی عکس سلفی گرفتند و هوادار کریمی که درنظر داشت پیراهن پرسپولیس را به مربی تیم ملی هدیه دهد از توضیحات وی قانع نشد و کار به درگیری لفظی کشید.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها