بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۳۶۶۳۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۸
روزنامه نگار آمریکایی:
روزنامه نگار و تحلیلگر سیاسی آمریکایی، با بیان اینکه صنعت فیلم سازی هالیوود تحت سلطه اسرائیل است، گفت: ما همگی یک دشمن واحد داریم که در حال نابود کردن زندگی بشریت از جمله مردم آمریکاست و آن اسرائیل است.
تدبیر24: 'کیلب ماپین' که برای حضور در این کنفرانس به تهران آمده است، با بیان این مطلب، درمورد نفوذ لابی صهیونیسم در صنعت فیلم سازی و هالیوود افزود: هالیوود همواره انعکاس دهنده جامعه و دولت آمریکا بوده است، بزرگ ترین نمونه از تاثیرگذاری صهیونیسم در هالیوود فیلم 'اکسودوس' است که در سال 1960 ساخته شد و کاملا فیلمی با دستور العمل صهیونیستی است.

این روزنامه نگار ادامه داد: این فیلم تبلیغاتی نشان دهنده پیدایش اسراییل است و این رژیم را آزادی خواه و مبارز نشان داده است؛ هالیوود همواره سعی در شیطان نشان دادن خاورمیانه و ایران دارد و آن ها همیشه به دنبال راهی برای حمله به ایران از طریق فیلم بوده اند. فیلم ضد ایرانی آرگو را می توان در این دسته قرار داد، فیلمی مشمئز کننده که حتی برنده اسکار بزرگ ترین جایزه صنعت سینما شد.

وی افزود: اکثریت هالیوود تحت سلطه اسراییل است و از این صنعت برای حمله به مردم خاورمیانه و متشنج کردن شرایط منطقه استفاده می کند.

ماپین همچنین، درمورد نقش رژیم صهیونیستی در حمایت از تروریسم، اظهار داشت: نقش اسراییل در موضوع تروریسم با سابقه ای طولانی همراه است؛ آن ها در تمام تاریخ این موضوع را ادامه داده اند؛ آنها در تلاش برای ادامه حیات و اثبات ادعای دروغین خود درمورد سرزمین های اشغالی، مناطق زیادی را بمباران می کنند.

وی ادامه داد: آمریکا از صهیونیست ها و اتحادیه دفاع از یهودیت حمایت می کند، اتحادیه ای که نهادی تروریستی است، حتی اف بی آی و موساد نیز تروریستی بودن این نهاد را تایید کرده اند.

ماپین خاطرنشان کرد: فعالیت های آن ها بسیار زیاد است، حتی یکی از آشنایان من در نیویورک عضو سابق این اتحادیه ترویستی بوده است؛ باید بگویم که آن ها اقدام به کشتار های جمعی می کنند و علیه آن دسته از شهروندان آمریکایی که از اسراییل انتقاد می کنند عملیات تروریستی و بمبگذاری انجام می دهند.

وی افزود: با این حال، دولت آمریکا اقدام های آنان را تحمل می کند و به آن ها اجازه می دهد که به کار خود ادامه دهند و یا حتی به آن ها کمک نیز می کند.

این روزنامه نگار آمریکایی اضافه کرد: با وجود این موارد، آن ها هیچ درنگی برای حمایت از گروه های تروریستی دیگر مانند داعش نمی کنند؛ واضح است که آمریکا از سوریه خسته شده؛ چرا که دولت این کشور خلاف میل آن ها عمل می کند و در کنار مردم خود و فلسطین ایستاده است.

وی افزود: پس بطور کامل روشن می شود که آن ها به دنبال پیدا کردن عناصری در منطقه هستند تا با این موارد مقابله کند، یکی از آن ها اسراییل است، اسراییل بر پایه تروریسم ایجاد شد، اسراییل دقیقا خود تروریسم است.

وی همچنین به وضعیت فلسطینی ها و ادامه راه مقاومت با توجه به شرایط سخت زندگی آن ها اشاره کرد و گفت: من فکر می کنم که برای مردم فلسطین امید بسیاری وجود دارد و میلیون ها نفر از مردم سراسر جهان از کاری که آن ها کرده اند الهام گرفته اند؛یعنی این حقیقت که آن ها به مبارزه خود ادامه می دهند، ادامه به مبارزه درحالی که کل جهان غرب علیه آن ها صف کشیده اند.

این تحلیلگر سیاسی آمریکایی تصریح کرد: با وجود تمام پول و قدرتی که رژیم صهیونیستی در اختیار دارد، مردم فلسطین به مقاومت خود ادامه می دهند و البته این کار را بسیار قهرمانانه ادامه می دهند. در کنار این موارد، میلیون ها نفر در سراسر جهان به مردم فلسطین امید ادامه دادن به مقاومت در مقابل دشمن مشابه را می دهند.

وی در ادامه گفت: مردم آمریکا تحت شرایط سخت اقتصادی هستند و دزدی و تخریب اقتصاد خود را دیده اند؛ آنها باید بدانند که فلسطینیان متحد آن ها هستند و همگی یک دشمن واحد دارند که در حال نابود کردن زندگی امریکا نیز هست، نبرد علیه صهیونیسم نبرد تمامی بشریت است.

منبع: جشنواره فیلم افق نو
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها