بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۳۶۶۴۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۱
حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی از پاسخ «محمود حجتی » وزیر جهاد کشاورزی در کمیسیون عمران قانع نشد.
تدبیر24: «یوناتن بت کلیا » با اشاره به حضور وزیر جهاد کشاورزی در جلسه عصر امروز /سه شنبه/ کمیسیون عمران گفت:در این جلسه سوال نماینده شاهین شهر در مورد واگذاری اراضی در اختیار وزارت جهاد کشاورزی به وزارت راه و شهرسازی مطرح شد که در نهایت پاسخهای وزیر از سوی نماینده سوال کنده قانع کننده تشخیص داده نشد.

عضو کمیسیون عمران ادامه داد: در این جلسه وزیر جهاد کشاورزی تاکید کرد که هر موقع وزارت راه و شهرسازی اراده کند این اراضی را در اختیارشان قرار می دهیم و ادارات راه و شهرسازی می توانند با مراجعه به ادارات ثبت اسناد و املاک کشور درخواست سند کنند.

وی خاطر نشان کرد: نظر رییس کمیسیون عمران این بود که وزیر طی بخشنامه ای اقدامات مربوط به واگذاری اراضی به ادارات راه و شهرسازی ابلاغ کند.

این در حالی است که «حمید چیت چیان» به همراه معاون خود در امور آب و آبفا میهمان کمیسیون عمران بود و گزارش کاملی درباره آخرین وضعیت آب به ویژه در شهرهای بزرگ ارائه کرد.

«مجید جلیل سرقلعه» نماینده مردم لردگان با بیان این مطلب گفت: بر اساس اظهارات وزیر نیرو خشکسالی در کشور 25 سال تداوم خواهد داشت و باید با همفکری دولت و مجلس راهکارهای برون رفت از وضعیت فعلی ارائه شود.

به گفته سرقلعه ، نمایندگان در این جلسه تاکید داشتند که دولت اهتمام لازم را برای مدیریت مصرف آب در کشور ندارد به طوری که نه توجهی به بودجه بخش آب می شود و نه در زمینه مدیریت مصرف اقدامی انجام می شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها