بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۳۶۶۵۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۳ - ۰۷:۳۳
حسن تفتیان و محمد حسین ابارقی به فینال مسابقات 200 متر دوومیدانی بازیهای آسیایی رسیدند.
تدبیر24: در ادامه رقابتهای دوومیدانی بازیهای آسیایی حسن تفتیان و محمد حسین ابارقی در نیمه نهایی 200 متر مسابقه دادند که تفتیان با زمان 21 ثانیه و 49 صدم ثانیه پس از دونده ژاپنی در گروهش دوم شد و به فینال رسید. در همین ماده محمد حسین ابارقی با زمان 21 ثانیه و 33 صدم ثانیه از خط پایان گذشت و به عنوان نفر سوم گروهش جواز حضور در فینال را بدست آورد.

اما مسابقات دهگانه هم پی گیری شد که در ماده 110 متر با مانع هادی سپهرزاد با زمان 14 ثانیه و 95 صدم ثانیه چهارم شد و 856 امتیاز از این بخش بدست آورد. اما در پرتاب وزنه او عملکرد بهتری داشت و با رکورد 50 متر و 88 سانتی متر اول شد تا 889 امتیاز کسب کند.

تابحال هفت مرحله از مسابقات دهگانه برگزار شده که سپهرزاد با 5658 امتیاز چهارم است.

نفرات اول تا پنجم دهگانه پس از هفت مرحله

1- لئونید آندریف از ازبکستان با 5814 امتیاز

2- کیسوکه اوشیرو از ژاپن با 5752 امتیاز

3- دیمیتری گارپوف از قزاقستان با 5740 امتیاز

4- هادی سپهرزاد از ایران با 5658 امتیاز

5-آکیهیکو ناکامورا از ژاپن با 5614 امتیاز
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها