بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۳۶۶۸۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۷
مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت : با افزایش حجم آلاینده ها در هوای مشهد امروز(چهارشنبه) شاخص کیفیت هوای مشهد همچنان در شرایط هشدار قرار دارد.
تدبیر24: حمید صالحی روز چهارشنبه افزود : براساس گزارشات دریافتی صبح امروز /چهارشنبه/ از ایستگاههای سنجش آلودگی هوا در سطح شهر، شاخص کلی کیفیت هوا روند صعودی در مقایسه با دیروز دارد.

وی با اشاره به اینکه روز گذشته شاخص کلی کیفیت هوا در مشهد 136پی.اس.آی اعلام شده است، افزود : این شاخص امروز صبح 139 پی.اس.آی گزارش شده که با توجه به افزایش تردد تا اواسط روز و نیز بعداز ظهر،افزایش حجم آلاینده ها در ساعات آتی قابل پیش بینی است.

این مسوول بیان کرد: بیشترین بار آلودگی از ایستگاه های واقع در خیام، ماشین ابزار و ساختمان گزارش شده که با شاخص بالای 150 در شرایط ناسالم برای تمامی گروه ها و به عبارتی در وضعیت هشدار با آلودگی زیاد قرار دارند.

صالحی اظهارکرد: بر پایه گزارشات مقادیر بیش از حد مجاز ذرات معلق در هوای تنفسی باعث افزایش بروز علایم تنفسی در افراد حساس، تشدید بیماری های قلبی و ریوی و مرگ زودرس در بیماران قلبی و سالمندان می شود.

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی توصیه کرد: افراد خیلی حساس در صورت امکان فعالیت های طولانی یا سنگین را کاهش دهند و مردم عادی نیز ترددهای غیر ضروری را حذف و استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی را جایگزین خودروی شخصی نمایند.

وی اظهارکرد: قرار داشتن شاخص کلی کیفیت هوا بین اعداد 101 تا 150 پی.اس.آی به معنای وضعیت هشدار است که برای افراد حساس بزرگسال و کودکان آلوده محسوب می شود، همچنین اعداد بین 151 تا 200 نیز حالت هشدار و آلوده برای همه سنین محسوب می شود.

وی گفت: هوا با پی.اس.آی بین 200 تا 300 در وضعیت اضطرار و بیشتر از 300 نیز در وضعیت بحرانی قرار می گیرد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها