بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۳۶۶۹۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۶
تارنمای اتحادیه جهانی کشتی با انتشار تصویری از کشتی سعید عبدولی مقابل حریف کره ای خود با اقرار به جنجالی که در جریان این مسابقه پیش آمد، تلاش کرد اقدام داوران را در شکست کشتی گیر ایرانی توجیه کند.
تدبیر24: سعید عبدولی در مرحله نیمه نهایی رقابتهای کشتی وزن 71 کیلوگرم برابر حریف کره ای در حالی از رسیدن به فینال محروم شد که با اجرای چهار فن زیبای فیتو و همچنین ضربه فنی توانست، فرنگی کار میزبان را در خانه خود در هم بشکند.

تارنمای اتحادیه جهانی کشتی در گزارشی از اولین مسابقات رقابتهای کشتی فرنگی نوشت: در نهایت جونگ قهرمان المپیک آتن در وزن 71 کیلوگرم توانست به دومین عنوان قهرمانی بین المللی از سال 2004 تاکنون دست یابد. مهدی علیاری فیض آبادی و حبیب اله اخلاقی ازایران نیز دو مدال طلای آخرین رقابتهای کشتی فرنگی در روز سه شنبه را از آن خود کردند.

با این حال پیروزی جونگ بدون جنجال نبود. او در مرحله نیمه نهایی این رقابتها مقابل سعید عبدولی قهرمان سال 2011 جهان در حالی که به نظر می رسید شکست خورده، توانست برابر حریف برتری یابد.

مسئولان مسابقه بعدا توضیح دادند که گرفتن گردن حریف قبل ازفن فیتو غیرقانونی است و مجاز نیست.

هنگامی که مسابقه ازسرگرفته شد، عبدولی 6 بر 4جلو بود، اما جونگ توانست مسابقه را 9 بر شش ببرد.

سایت اتحادیه جهانی کشتی همچنین اقدام به انتشار تصویری از این مسابقه کرده است که نشان می دهد هنگام ضربه شدن کشتی گیر کره ای، عبدولی فن فیتو را به خطا فقط از گردن گرفته است.

این در حالی است که بعد از این مسابقه دست عبدولی به عنوان برنده بالا رفت ولی کره ای ها اعتراض کردند و داوران رای را برگرداندند.

این عنوان دومین عنوان بین المللی مهمی است که جونگ از زمان بازیهای المپیک آتن در سال 2004 تصاحب می کند. جونگ در رقابتهای قهرمانی آسیا در ماه آوریل نیز به مقام اول دست یافت.

به گزارش تارنمای اتحادیه جهانی کشتی، ایران دو مدال طلا در کشتی فرنگی بازیهای آسیایی تصاحب کرد.

همچنین هاسه گاوا از ژاپن روز سه شنبه موفق شد در رقابتهای کشتی فرنگی بازیهای آسیایی با شکست یون وون چول به مدال طلای وزن 59 کیلوگرم دست یابد.

هفدهمین دوره بازیهای آسیایی 2014 به میزبانی کره جنوبی در اینچئون در حال برگزاری است.

رقابتهای کشتی فرنگی که از روز سه شنبه آغاز شده، امروز چهارشنبه پایان می یابد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها