بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۳۶۷۰۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۰
دوقلوهای هفت ماهه درآمبولانس اورژانس تهران به دنیا آمدند.
تدبیر24: حسن عباسی مدیر روابط عمومی اورژانس تهران گفت: زن 25 ساله‌ای که ظهر روز گذشته هشتم مهرماه در جلوی درب منزل دچار درد زایمان شده بود، طی یک ماموریت کم نظیر با تلاش تکنسین‌های اورژانس تهران دوفرزند دوقلوی پسر خود را در سلامت کامل در داخل آمبولانس به دنیا آورد.

وی گفت: ماجرا حاکی از آن است که در ساعت 12:58 ظهر با اعلام یک مورد درد زایمان خانومی 25 ساله در منطقه چهاردانگه، گلشهر، سریعا اکیپ امدادی اورژانس تهران در محل حاضر شد. به گفته تکنسین‌های حاضر در این ماموریت، ظاهرا این خانم باردار هفت ماهه پس از بازگشت از مطب دکتر، در جلوی درب منزل دچاردرد زایمان شده بود.

عباسی ادامه داد: بر این اساس بلافاصله وی جهت انتقال به بیمارستان به داخل آمبولانس برده شد، اما دقایقی از حرکت آمبولانس نگذشته بود که زایمان اول این خانم شروع شد.

عملیات مربوط به زایمان توسط تکنسین‌ها به انجام رسید و فرزند هفت ماهه وی که پس از زایمان دچار مشکلات تنفسی شده بود با عملیات احیا مجددا به زندگی بازگشت.

وی افزود: لحظاتی از زایمان اول نگذشته بود که زایمان دوم نیز شروع شد و اینبار تکنسین‌های اورژانس با مهارت توانستند زایمان دوم را هم به پایان برند.

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران گفت: بلافاصله این مادر و دو نوزاد هفت ماهه با انجام اقدامات لازم پزشکی به بخش زایشگاه بیمارستان یافت آباد منتقل شدند و در حال حاضر حال مادر و دو نوزاد وی مساعد است.

همچنین بنا بر اعلام روابط عممی اورژانس تهران، طی 24 ساعت گذشته 1401 ماموریت توسط اورژانس 115 در تهران صورت گرفته است که از این میان 100 مورد ماموریت قلبی، 118 مورد تنفسی، 224 مورد تصادفی و 959 مورد مربوط به دیگر موارد بوده است. همچنین 487 مورد از این ماموریت‌ها منجر به انتقال بیمار به بیمارستان شده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها