بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۳۶۷۰۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۲
جانشین رییس پلیس راهور نیروی انتظامی با بیان اینکه استفاده مستمر از کلاه ایمنی از سوی موتورسواران تاثیر بسزایی در کاهش تلفات جاده ای دارد گفت: هم اکنون 25 درصد از حوادث ترافیکی به موتورسواران اختصاص دارد.
تدبیر24:  «سردار موسی امیری» روز چهارشنبه در حاشیه جشن مهر و دانش در جمع خبرنگاران افزود: مدرسه در کنار تعلیم و علم آموزی تاثیر بسزایی در برآورده کردن نیازهای اجتماعی با ارایه آموزش به عهده دارد.

وی با اشاره به اینکه نهاد مدرسه وظیفه دارد دانش آموزان را به سمت آینده رهنمون کند گفت: روزی بستن کمربند ایمنی به عنوان ارزش اجتماعی تلقی نمی شد اما همیاران پلیس در کنار معلمان این فرهنگ را برای سرنشینان جلوی خودرو ایجاد کردند و در این راستا باید برای کاهش حوادث ترافیکی مردم را باید به بستن کمربند ایمینی برای سرنشینان عقب ترغیب کنیم به این منظور چاره ای جز استفاده از قشر تاثیر گذار دانش آموزان و معلمان نداریم.

** فعالیت 10 میلیون همیار پلیس و 800 هزار فرهنگیار ترافیک

جانشین رییس پلیس راهور نیروی انتظامی از فعالیت 10 میلیون همیار پلیس از میان 12 میلیون دانش آموز و 800 هزار نفر از فرهنگ یاران ترافیکی با همکاری پلیس راهور نیروی انتظامی خبر داد.

امیری اضافه کرد: مهرماه فرصتی است تا از سرمایه اجتماعی دانش آموزان و معلمان بهره بگیریم به همین دلیل هر ساله چنین جشنی به مناسبت سال تحصیلی برگزار می شود.

وی گفت: از دانش آموزان درخواست داریم تا اولیای خود و همچنین مردم را در بستن کمربند ایمنی سرنشینان عقب خودرو ترغیب کرده تا این مساله به یک عادت اجتماعی تبدیل شود.

امیری در پاسخ به سوال خبرنگاری در مورد تغییر در نرخ جریمه های راهنمایی و رانندگی گفت: در جریمه ها تاکنون تغییری ایجاد نشده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها