بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۳۶۷۰۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۷
مدیرکل دامپزشکی استان البرز از صادرات 6570 کیلوگرم شاه میگو ارس به کشورهای اروپایی در نیمه نخست سال جاری خبرداد.
تدبیر24: سید اصغر برائی نژاد، در منطقه البرز، اظهارکرد: استان البرز جزء استان‌های شاخص کشور در زمینه تولید و صادرات شاه‌میگوی ارس است که ارزآوری مناسبی نیز از صادرات این محصول به سار کشورها به ویژه کشورهای اروپایی دارد.

وی خاطر نشان کرد: شاه‌میگوی ارس به نسبت سایر میگوها هم از گوشت لذیذ و خوش پخت‌تری برخوردار است و هم از لحاظ اندازه با سایر میگوها قابل مقایسه نیست.

وی ادامه داد: علاوه بر این طی ماه گذشته 500 تن تخم مرغ خوراکی و 31 هزار قطعه جوجه یک روزه از استان البرز به کشورهای همسایه صادر شده است.

وی علاوه بر این به میزان صادرات عسل استان به کشورهای همسایه طی یک ماه گذشته نیز اشاره کرد و گفت: طی 30 روز اخیر 25تن عسل طبیعی ازتولید کنندگان جزء استان خریداری و به صورت عمده به سایر کشورها صادر شده است.

این مسئول اضافه کرد: به تازگی اختیار صدور مجوز دام سبک و سنگین از سازمان دامپزشکی کشور به کلیه ادارات استانی تفویض شده بنابراین افرادی که توان و امکان صادرات دام و طیور دارند می‌توانند با مراجعه به پورتال این اداره کل و یا مراجعه حضوری نسبت به کسب اطلاعات در خصوص شرایط صادرات دام و طیوری که پرورش می‌دهند، اقدام کنند.

مدیر کل دامپزشکی استان البرز در پایان گفت: صادرات دام و طیور از استان البرز به سایر کشورها علاوه بر این که انگیزه‌ای مضاعف در افرادی که دام و طیور پرورش می‌دهند، ایجاد می‌کند، زمینه ارزآوری و توسعه اقتصادی استان را نیز فراهم می‌آورد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها