بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۳۶۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۹
معاون اول رییس جمهوری
عضو شورای بنیاد آزادی،با بیان اینکه بنیاد امید ایرانیان که توسط آقای عارف تاسیس شده است، از بنیادهای وابسته بنیاد باران محسوب می شود، گفت: عارف هنوز موسس و عضو بنیاد باران است.
تدبیر24: معاون اول رییس جمهوری در دولت اصلاحات چندی پیش به دلیل تشکیل بنیاد امید ایرانیان از هیات مدیره بنیاد باران کناره گیری کرد.
 
«عبدالله ناصری» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا، با اشاره به این موضوع تاکید کرد: انصراف عارف از حضور در هیات مدیره بنیاد باران به معنی جدایی وی از این بنیاد نیست.
 
عضو شورای عالی بنیاد باران تاکید کرد: یکی از اهداف حجت الاسلام و المسلمین «سید محمد خاتمی» رییس دولت اصلاحات و رییس بنیاد باران تشکیل بنیادهایی همسو و وابسته است تا بنیاد باران بتواند نقش یک پشتوانه فکری را ایفا کند.
 
ناصری تصریح کرد: بنیاد امید ایرانیان پیش از یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاسیس شده است و بسیاری از اعضای آن از جمله «محمدرضا عارف»، «جعفر توفیقی»، «حسن رسولی» و «مرتضی حاجی» عضو شورای عالی بنیاد باران هستند.
 
وی گفت: بی اخلاقی های چند ماهه اخیر بعضی از رسانه ها در نمایش جدایی اصلاح طلبان تأسف آور و قابل پیش بینی بود زیرا پیروزی عقلانیت و تدبیر در انتخابات ریاست جمهوری 92 که دکتر عارف با پذیرش ائتلاف و جمع بندی شورای مشورتی اصلاح طلبان در آن سهم بزرگی داشت.
 
بنیاد باران موسسه ای غیردولتی است که «سید محمد خاتمی» رییس جمهوری پیشین ایران، پس از پایان دوره دوم ریاست جمهوری با همکاری چند تن از وزیران و استانداران پیشین راه اندازی کرد.
 
علاوه بر خاتمی، «محمدرضا عارف»، «محمد ستاری فر»، «سید صفدر حسینی»، «جعفر توفیقی» و «محمد باقریان» از موسسان این بنیاد محسوب می شوند.
 
مرحوم «حسن حبیبی» نیز از موسسان بنیاد باران بود.
منبع: آفتاب
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها