بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۶۷۴۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۰
علی لاریجانی
تدبیر24: رئیس مجلس، سپاه را یکی از قدرتمندترین بخش‌های نظامی در خاورمیانه دانست و گفت: ارتش نیز قدرت بسیار برازنده‌ای در منطقه است بسیج هم پشتوانه محکمی است که اینها سرمایه بزرگی است و باید قدر این نیروها را بدانیم. علی لاریجانی با تأکید بر فهم و شناخت بیشتر از دفاع مقدس و آثار آن، اظهار کرد: حوادثی که در زمان جنگ رخ داده باید مورد مطالعه و تحقیق قرار گیرند از منظر این‌که راه امروزمان را بهتر بشناسیم. وی با تاکید بر اینکه نیروهای قوی در کشور عامل بازدارنده از تجاوز کشورهای دیگر هستند، بیان کرد: اگر نیروهای مسلح قوی نباشند هزینه‌های دیگری باید پرداخت پس باید به این موضوع توجه داشت که نیروهای مسلح باید کاملا مورد حمایت قرار گیرند. وی ابراز کرد: وضعی که پس از انقلاب اسلامی در کشور ایجاد شد مانند وضع پس از انقلاب مشروطه بود اما باید دانست حفاظت از آزادی آدابی دارد که باید قدر آن را دانست. لاریجانی افزود: امروز هم ماجراجویی‌هایی در منطقه انجام می‌دهند و ردپای آمریکا و غرب در همه جریان‌ها و آشوب‌های منطقه دیده می‌شود، سر و صدا می‌کنند که می‌خواهیم داعش را از بین ببریم اما دارند زیربنای سوریه را از بین می‌برند. رئیس مجلس با اشاره به صحبت‌های اخیر نماینده پنتاگون، گفت: نماینده پنتاگون در اظهارنظرهایی گفت که برخورد ما با داعش در عراق تاکتیکی اما در سوریه راهبردی است. وی افزود: دلیل این دو راهبرد این است که در سوریه برنامه دیگری دارند و با پرورش جریان‌های نفله می‌خواهند مکان‌هایی که در سوریه مورد اصابت قرار می‌دهند این جریان‌ها آنجا رفته و آن را مناطق را تصرف کنند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها