بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۳۶۷۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۷
وزیر کشور
ایران به عنوان کشوری موثر در معادلات بین المللی ایفای نقش می کند.
تدبیر24: 'عبدالرضا رحمانی فضلی' روز پنجشنبه در 'چهارمین یادواره شهدای شهرداریهای سراسر کشور' در مشهد با بیان اینکه خون شهدا جدا کننده حق از باطل است تاکید کرد: تغییر رویکرد ایران از نوکری آمریکا و ابرقدرت در قبل از انقلاب به سمت عبودیت خداوند در بعد از انقلاب اسلامی با تدابیر روشنفکرانه امام راحل صورت گرفت.
وی افزود: آرامش و درخشندگی موجود در نظام جمهوری اسلامی ایران مرهون خون شهدا و مدیون رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری است.
وزیر کشور با بیان اینکه به برکت خون شهدا اینک انقلاب اسلامی در جهان به عنوان الگوی همه مسلمانان مطرح است گفت: خون شهدا مسیر معاندین نظام را افشا می کند.

وزیر کشور تاکید کرد که پیروی از ولایت مهمترین وظیفه ما است و ملت ایران باید در تمام شرایط انسجام، وحدت و همدلی خود را برای تقویت نظام جمهوری اسلامی حفظ کنند.
وی در ادامه با اشاره به عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی گفت: نگاه به اقتصاد باید نگاه جهادی باشد.
رحمانی فضلی افزود: انقلاب اسلامی باید در ارائه الگوی اقتصاد مقاومتی در جهان نیز پیشتاز باشد.
وزیر کشور وظیفه مسوولان را پاسداری از ارزشهای نظام و ادامه راه شهدا عنوان و بیان کرد: همه مسوولان برای رسیدن به اهداف نظام باید پاسخگو و متعهد باشند.
معاون وزیر کشور و رییس سازمان شهرداریها و دهیاریها نیز در این همایش گفت: این یادواره به منظور تکریم مقام شامخ شهدای شهرداریها و دهیاریهای کشور به همت وزارت کشور برگزار شده است.
'هوشنگ خنداندل' با اشاره به وجود 18 شهردار شهید در کشور افزود: در این یادواره هزار نفر از نزدیکان درجه یک شهدای شهرداریهای کشور برای تجدید پیمان با شهیدان گرد هم آمدند.
استاندار خراسان رضوی نیز در این همایش گفت: شهادت نقطه اوج ایثار و مقاومت مردان بزرگ برای پاسداری از ارزشهای انقلاب اسلامی است.
'علیرضا رشیدیان' افزود: شهدا با نثار خون سرخ خود در امتداد نهضت عاشورا عظمت و شکوه اسلام را در سراسر دنیا ترسیم کردند.
وی با بیان اینکه ایثارگری و از خودگذشتگی شهدا منشاء تحول در جهان اسلام و منطقه است گفت: وظیفه ما پاسداری از ارزشهای نظام و ادامه راه شهدا است.
استاندار خراسان رضوی افزود: در دهه توسعه و پیشرفت مدیریت شهری باید فعالتر از گذشته در ساماندهی و اداره شهر با حفظ فضای معنوی آن گام بردارد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها