بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۳۶۸۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۵
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت ارتباط علم با صنعت را لازمه توسعه اقتصادی ذکر کرد و افزود: طرح های کاربردی و شرکت‌های دانش بنیان و تجاری سازی یافته‌های پژوهشی و ترغیب اعضای هیئت علمی دانشگاه ها و واحدهای پژوهشی برای فعالیت‌های بیشتر در رفع نیاز جامعه لازم است.
تدبیر24:  دکتر علیرضا امیرتیموری در مراسم تودیع و معارفه معاونت پژوهش و فناوری اطلاعات این واحد دانشگاهی گفت: تغییرات مدیریتی در هر مجموعه ای یک امر طبیعی و انکارناپذیر است و تغییری مطلوب است که حرکتی رو به جلو را در مجموعه ایجاد کند.

وی ارتباط علم با صنعت را لازمه توسعه اقتصادی ذکر کرد و افزود: طرح های کاربردی و شرکت های دانش بنیان و تجاری سازی یافته های پژوهشی و ترغیب اعضای هیئت علمی دانشگاه ها و واحدهای پژوهشی برای فعالیت های بیشتر در رفع نیاز جامعه لازم است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، جایگاه پژوهش را در کشور متعالی دانست و بیان داشت: با توجه به نقش مهم و حیاتی تحقیق و پژوهش در توسعه همه جانبه جامعه، در ارائه طرح های پژوهشی باید منابع مالی تامین شود.

وی، تمرکز زدایی و روان بودن فرآیندهای پژوهش را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: پژوهش باید سازمان دهی شده و فرهنگ پژوهش ترویج یابد.

دکتر امیرتیموری تصریح کرد: حساسیت وحجم کار در معاونت دانشجویی بسیار زیاد است و همکاران علی رغم وجود محدویت ها با تلاش مضاعف و همدلی و همکاری صمیمانه همه امور را به نحو احسن مدیریت نموده اند. به دانشجو باید به دیده اکرام و احترام نگاه کرد و تلاش شود تا بهترین خدمت رسانی به این قشر ارائه گردد.همه فعالیت‌ها، امور و اهداف عالیه دانشگاه در راستای تربیت نسلی است که آینده ساز این مملکت هستند .

در پایان این جلسه با قدردانی از زحمات دکتر رامین شعبانی در دوران تصدی معاونت پژوهش و فناوری اطلاعات واحد رشت، دکتر حسین فلاح باقرشیدایی به عنوان سرپرست جدید معاونت پژوهش و فناوری اطلاعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت معرفی شد.

همچنین دکتر علیرضا امیرتیموری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با قدردانی از زحمات حسین شریفی معاون سابق دانشجویی در مدت تصدی این مسئولیت، دکتر محمد تقی یونسی رستمی را به عنوان سرپرست جدید معاونت دانشجویی این واحد دانشگاهی معرفی کرد.
برچسب ها: تدبیر24 ، علم ، صنعت ، توسعه
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها