بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۶۸۲۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۱
رییس سازمان دامپزشکی کشور گفت: به منظور رعایت نکات بهداشتی یک هزارو 700 پایگاه ثابت و سیار برای ذبح دام در روزعید سعید قربان در سراسر کشور ساماندهی شده است.
تدبیر24: 'مهدی خلج' روز پنج شنبه در آیین معارفه مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی افزود: کشتارگاهها صنعتی کشور در روز عید قربان آماده خدمات رسانی به مردم در بررسی وضعیت بهداشتی دامهای قربانی است .

وی از مردم خواست تا در این روز سلامت جامعه را به خطر نیندازند و به منظور جلوگیری ازهرگونه مشکلات بهداشتی در مناطق و جایگاههای خاص ذبح دام با نظارت کارشناسان دامپزشکی، قربانی را انجام دهند.

وی اضافه کرد: طرح سالم سازی شیر از مبداء بسیاری از بیماریهای دامی را کاهش و استفاده دامداران ازداروها را کم می کند.

خلج افزود: در این طرح با استقرار گروهی از بازرسان دامپزشکی در روستاها به شیوه توزیع شیر و فرآورده های لبنی از مبداء نظارت می شود.

وی گفت: 60 درصد از بیماریها از حیوان به انسان منتقل می شود و 75 درصد از بیماریهای عفونی حاصل مصرف گوشت و فرآورده های پروتئینی ناسالم است.

رییس سازمان دامپزشکی کشور گفت: اگر بخواهیم صادرات مواد پروتیئینی از جمله گوشت را داشته باشیم ضروری است بسته بندی بهداشتی مطابق با استاندارهای بین المللی را رعایت کنیم.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها