بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۳۶۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۶
دانش آموزان منطقه عشایری شوش در غرب کرخه در شمال استان خوزستان سال تحصیلی جدید را در کلاسی بدون سقف آغاز کردند.
تدبیر24: فرماندار شوش روز یکشنبه که به همراه تنی چند از مسئولان از جمله رییس اداره امور عشایر این شهرستان از این مدرسه دیدن کرد از وضعیت نامناسب این مدرسه اظهار تاسف کرد و گفت: مشکل سقف این مدرسه تا قبل از شروع فصل بارندگی حل می شود.

' رضا نجاتی ' افزود:مشکل تنها مدرسه عشایری شهرک بختیاری در بخش فتح المبین شهرستان شوش واقع در غرب کرخه با 60 دانش آموز به صورت ویژه درحال پیگیری است.

وی فقدان سرویس بهداشتی ، نبود وسایل سرمایشی و گرمایشی و تردد احشام در اطراف و محوطه مدرسه به دلیل عدم حصارکشی ،نبود امکانات ورزشی و نبود تجهیزات آموزشی را از دیگر مشکلات تنها مدرسه عشایری شهرستان شوش عنوان کرد.

فرماندار شوش با اشاره به نقش مهم خیرین در توسعه فضاهای آموزشی افزود: نباید تنها منتظر دولت بود تا این مشکلات را مرتفع سازد بلکه مشارکت خیرین نقش مهمی در رفع کمبودهای آموزش و پرورش داشته که باید مورد توجه قرار گیرد.

نجاتی در پی اعلام آمادگی اهالی عشایر مستقر در شهرک بختیاری شوش برای اهدای یک قطعه زمین جهت احداث یک واحد آموزشی مناسب در این منطقه از مدیر کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان خواست برای حل این مشکل همکاری کنند.

در این دیدار مدیر ، معلمان و دانش آموزان عشایر این مدرسه با فرماندار شوش دیدار و مشکلات خود را مطرح کرده و خواستار ساماندهی این واحد آموزشی شدند.

تنها مدرسه عشایری شوش با 60 دانش آموز در30 کیلومتری شهر شوش در بخش فتح المبین در غرب کرخه واقع است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها