بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۷۳۴۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۸
در عین حال بر اساس گزارش آژانس خبری قطر، داعش بیانیه‌ای را در وب‌سایت رسمی خود منتشر کرده و خواستار عضویت داوطلبان در مرکز تحقیقات هسته‌ای دانشگاه موصل برای «کمک به بیماران سرطانی» شده است.
تدبیر24: دولت خودخوانده اسلامی در عراق و شام موسوم به داعش تمایل خود به گشایش دانشگاهی در موصل، واقع در شمال عراق که طی تابستان سال جاری به دست این گروه تروریستی افتاد را ابراز داشته است.

ابوولید المغربی، شهردار منتصب داعش در موصل در اینباره گفت: «ان‌شاءالله ما نخستین دانشگاه خود را که بر پایه رهنمون‌های شریعت است و در آن هیچ جایی برای ایدئولوژی‌های غیرسالم غربی نخواهد بود، راه‌اندازی می‌کنیم و در تلاشمان برای ساختن جامعه‌ای دقیقاً منطبق با آموزه‌های اسلام مستحکم خواهیم بود.»

در عین حال بر اساس گزارش آژانس خبری قطر، داعش بیانیه‌ای را در وب‌سایت رسمی خود منتشر کرده و خواستار عضویت داوطلبان در مرکز تحقیقات هسته‌ای دانشگاه موصل برای «کمک به بیماران سرطانی» شده است.

ریچارد مک‌میلان، کارشناس مبارزه با تروریسم سیا در ایالت ایلینوی آمریکا معتقد است فراخوان پرسروصدای داعش برای راه‌اندازی یک سایت هسته‌ای در موصل به مثابه اعلام جنگ است، پس جامعه بین‌المللی باید صادقانه در ممانعت از دستیابی این گروه تروریستی به کلاهک هسته‌ای مداخله کند.

در نیمه ماه ژوئن بود که این گروه به شدت تندرو پس از تصرف بخش‌های قابل توجهی از عراق و سوریه، کنترل یک مرکز تسلیحات شیمیایی رها شده را به دست گرفت.

منبع: ای‌دبلیودی نیوز (awdnews)
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
مهربان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۸
0
2
حتما کارشناسی قتل و جنایت و تجاوز و... هم میده!
ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
0
1
لابد اسمش هم "دانشگاه داعشیان" هستش؟!!!
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها