خاتمی؛ اندیشه‌ای که لبخند می‌زد

خاتمی؛ اندیشه‌ای که لبخند می‌زد

مینو خالقی» خاتمی را دوست دارم چون در ایام ریاست‌جمهوری‌اش، دانشگاه رنگ دانشگاه بود و کتاب و سینما و میتینگ و تحزب و هزار مولفه دیگر جامعه پویای سیاسی، جانی تازه یافته بود
کشور ملک مطلق رادیکال‌ها نیست

کشور ملک مطلق رادیکال‌ها نیست

فاطمه راکعی» یک طیف تندرو از جناح راست، تصور می‌کنند که کشور فقط ملک طلق رادیکال‌ها است و مردم سهم و نقشی در آن ندارند. اما واقع آن است که کشور متعلق به همه مردم با تفکرات مختلف است.
يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 02
کد خبر: ۳۷۴۰۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۲

رشد 20درصدی تلفات رانندگی در قزوین

مدیر کل پزشکی قانونی استان قزوین اعلام کرد: تلفات ناشی از تصادفات رانندگی در شهریور ماه امسال در این استان 20 درصد افزایش داشته است.
تدبیر24: مهرداد تائبی روز شنبه افزود: در این مدت پنج نفر در تصادفات درون شهری، 26 نفر در سوانح برون شهری و پنج نفر در جاده های روستایی و در مجموع 36 نفر جان خود را از دست دادند که از این تعداد 10 نفر زن و 26 نفر مرد بودند.

وی اضافه کرد: طی شهریور ماه سال گذشته 30 نفر شامل 23 نفر مرد و هفت نفر زن بر اثر تصادفات جان باختند که در مقایسه این آمار شاهد افزایش 20 درصدی در سال جاری هستیم.

تائبی ادامه داد: در شهریور ماه امسال همچنین 520 نفر در حوادث رانندگی استان مصدوم شدند که این میزان نسبت به زمان مشابه سال قبل با 546 مصدوم پنج درصد کاهش داشته است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان قزوین «ضربه به سر» را از مهمترین عوامل مرگ و میر تصادفات استان اعلام کرد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: