بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۳۷۴۱۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۳
رییس پلیس فضای تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان بوشهر ( فتا) گفت: کسب منافع مالی، سرگرمی و کنجکاوی، انتقام جویی و مقاصد ضد اخلاقی مهمترین انگیزه های متهمان در انجام جرایم اینترنتی در این استان است.
تدبیر24: سرهنگ داریوش پورسعید روز شنبه افزود: برداشت های غیرمجاز از حساب بانکی، منتسب کردن اعمال خلاف حقیقت، کلاهبرداری های رایانه ای و انتشار اکاذیب بیشترین کشفیات جرایم رایانه در استان بوشهر است.

وی با بیان این که 100 درصد جرایم اینترنتی صورت گرفته در 6 ماهه نخست امسال در این استان کشف شده است، یادآور شد: مهمترین کشف صورت گرفته در این مدت شناسایی و دستگیری عامل انتشار شایعه خفاش شب در قالب شبکه های اجتماعی و موبایلی در بوشهر بود.

پورسعید اضافه کرد: آموزش و فرهنگ سازی برای پیشگیری از جرایم رایانه ای از مهمترین اولویت های کاری پلیس فتا در استان بوشهر است.

رییس پلیس فضای تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان بوشهر گفت: در این ارتباط 20 هزار برشور و 15 هزار و500 لوح فشرده در میان دانشجویان، دانش آموزان و دیگر اقشار این استان توزیع شده است.

وی افزود: آموزش عمومی و بالا بردن سواد رایانه ای مردم مهمترین گام در پیشگیری از جرایم اینترنتی است که با تحقق آن، کلاهبرداران فضای سایبری در رسیدن به مقاصد خود ناکام می مانند.

پورسعید اظهار کرد: در این ارتباط 46 جلسه آموزشی برگزار شده است و 2 هزار نفر در این زمینه آموزش دیده اند.

وی از مردم خواست هرگز به رایانامه هایی (ایمیل) که با عنوان شرکت در قرعه کشی، برنده شدن در مزایده یا مسابقه، خرید اقلام کمیاب، انواع کمک های مالی و مشارکت در سودهای معاملاتی برای آنان ارسال می شود، اطمینان نکنند.

پورسعید به مردم توصیه کرد، برای انجام انواع عملیات های بانکی از جمله پرداخت قبوض، شهریه دانشگاه، انتقال وجه به حساب های دیگر و انواع خریدهای اینترنتی تا حد ممکن از اماکن عمومی مانند کافی نت ها استفاده نکنند و در صورت استفاده نیز رمز خود را در اختیار فرد یا افراد شاغل در کافی نت قرار نداده و بلافاصله نیز رمز دوم خود را تغییر دهند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها