سناریوهای احتمالی تعارض ایران و غرب دکتر عشایری

سناریوهای احتمالی تعارض ایران و غرب

از زمان روی کارآمدن دولت یازدهم و دوازدهم درایران؛ اصلی ترین دغدغه سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران، مدیریت سیاست هسته ای و پیگیری آن از طریق دیپلماتیک است.
تشدید خشونت‌های خانگی علیه زنان در ایام کرونا مینو مرتاضی

تشدید خشونت‌های خانگی علیه زنان در ایام کرونا

فرهنگ‌ها به دلیل نقشی که در ساخت نقش‌ها، انتظارات و ارزش‌ها در جامعه و خانواده دارند، در گسترش یا کاهش خشونت‌ها در جامعه و خانواده نقش موثر ایفا می‌کنند.
سه‌شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - 2020 October 27
کد خبر: ۳۷۴۴۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۸
سخنگوی دولت
دفتر سخنگوی دولت با ارسال نامه ای به مدیر مسئول روزنامه کیهان خبر روز پنج شنبه 17/7/93 این روزنامه در مورد سرطان زا نبودن بنزین تولید داخلی را تکذیب کرد.
تدبیر24: پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، متن تکذیبیه سخنگوی دولت خطاب به شریعتمداری مدیرمسوول روزنامه کیهان به شرح زیر است:
در تیتر یک صفحه اول روزنامه کیهان به شماره 20893 مورخ 17/7/93 آمده است که 'سخنگوی دولت اذعان کرد بنزین تولید داخل سرطان زا نیست' و در توضیح این خبر با استناد به اینکه دولت سرطانزا بودن بنزین تولید داخل را نفی می کند نتیجه گیری می شود که این پاسخ 'پرونده یک سال سیاه نمایی علیه تولید داخلی و تشویش اذهان عمومی را بست.'
ضمن تکذیب این خبر، در جهت روشن شدن اذهان عمومی لازم به توضیح است که در نشست خبری سخنگوی دولت در روز چهارشنبه مورخ 16/7/93 که به صورت صوتی و تصویری ضبط شده است خبرنگاری با استناد به گزارش نهایی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در مورد آلوده بودن بنزین های وارداتی ' یورو4 ' و حتی بی کیفیت تر بودن آن نسبت به بنزین های وارداتی ' یورو2' از سخنگوی دولت سوالی مطرح کرد که سخنگوی دولت در پاسخ، این آلودگی بنزین وارداتی ' یورو4' را نفی و تاکید می کند که اگر بنزین یورو 4 وارداتی آلوده بود، دولت آن را توزیع نمی کرد.
بنابراین آنچه در سوال آن خبرنگار مطرح بود آلودگی بنزین وارداتی ' یورو4' بوده نه بنزین تولید داخل تا سخنگوی دولت در مورد عدم آلودگی بنزین های داخلی خبر رسانی کند.
هر چند برخی رسانه ها به درستی این مطلب را انعکاس داده و مشخص کرده اند که سوال در مورد آلودگی بنزین یورو4 بوده و پاسخ سخنگو نیز در مورد نفی آلودگی مربوط به بنزین های وارداتی یورو 4 بوده و نیز بعضی از رسانه ها هم بدون درج سوال اصلی خبرنگار در مورد آلودگی بنزین یورو4، صرفا به پاسخ سخنگو مبنی بر عدم آلودگی آن اکتفا کرده اند، بنابراین به نظر می رسد کسانی و با انگیزه هایی در هر فرصتی به دنبال بستن پرونده بنزین های آلوده هستند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها
نیازمندیها