بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۳۷۵۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۷
این مجری کودکان یادآور شد: چنین مسائلی هیچ لطمه‌ای به من نمی‌زند. بلکه اگر مرا خراب کنید،‌ ذهن 15 میلیون کودک را خراب می‌کنید. کار من برای کودکان است و ضمیر این موجودات پاک است.
تدبیر24: داریوش فرضیایی هشت ماه پس از حواشی پیش آمده برای نشان دادن کلیدی که عبارت «دروغ» روی آن نقش بسته بود در برنامه‌اش، به توضیح این جریان پرداخت و تاکید کرد: «عمو پورنگ» آدم سیاسی نیست. من نه سیاست بلدم، نه به آن علاقه دارم و نه چیزی از آن سرم می‌شود. شما با اجرای من برنامه کودک می‌بینید که هیچ ربطی به فضاها و شایعات ندارد.
 
داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) که در برنامه «بعضیا» حاضر شده بود، خطاب به علی ضیاء تأکید کرد: علی جان، کلید به خاطر کلید کردن آدم‌ها اینطور شد، وگرنه اصلا کلید نبود و سویچ بود! من به انتخاب مردم احترام می‌گذارم، به انتخاب من، به انتخاب شما. درباره آن قسمت از برنامه هم روحانیِ ما، گفت می‌خواهد حدیثی از امام حسن عسگری (ع) اجرا کند و مسلم آقاجان‌زاده (تهیه‌کننده عموپورنگ) خیلی حساس و دقیق است اما مشکلی در این رابطه ندید و قبول کرد.
 
این مجری کودکان یادآور شد: چنین مسائلی هیچ لطمه‌ای به من نمی‌زند. بلکه اگر مرا خراب کنید،‌ ذهن 15 میلیون کودک را خراب می‌کنید. کار من برای کودکان است و ضمیر این موجودات پاک است.
 
او سپس در پاسخ به سوالی درباره‌ی تاثیرات اسپانسرها روی کودکان، اظهار کرد: آیا عمو پورنگ که سال 80 شروع شد، اسپانسر داشت؟ چند سال است اسپانسر به این برنامه وارد شده؟ این سیاست جدید سازمان است و ما برای آن حتی نمایش طراحی کردیم. نویسنده فکر کرد و یک آیتم را به این موضوع اختصاص دادیم.
 
عموپورنگ درباره این اظهارنظر ضیاء که اینگونه تاثیرگذاری بخش تبلیغی چندین برابر می‌شود، گفت: ما از این موضوع ساده نگذشتیم و به نظرم بچه‌ها بیشتر پهلوون پنبه را دوست دارند تا اینکه به تبلیغات علاقه نشان دهند. اما کل این موضوع خیانت بزرگی است که دارد صورت می‌گیرد.
 
وی ادامه داد: اگر من تاثیرگذارم و یک عنصر فرهنگی به حساب می‌آیم باید استراتژی‌ای به کار گرفته شود تا برنامه ما اسپانسر نداشته باشد، بلکه بودجه جداگانه‌ای برای آن در نظر بگیرند. متاسفانه در تنگناهای اقتصادی اکثر برنامه‌ها مجبور شده‌اند اسپانسر بیاورند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
1
0
هر کس با اعتدال درافتاد
بدبخت شد، بیکار شد، آبروشو میبرند
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها