بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۳۷۶۰۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۲
قهرمانی کشور
این پاداش بالاترین جایزه در تاریخ برگزاری مسابقات والیبال ساحلی است.
تدبیر24: سازمان والیبال ساحلی فدراسیون با همکاری بانک تجارت مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی کشور را در زمین های ساحلی چابکسر برگزار می کند و پاداش 10 میلیون تومانی را برای هشت تیم برتر این رقابت ها در نظر گرفته است.
وی تصریح کرد: سازمان والیبال ساحلی قرارداد همکاری با بانک تجارت امضا کرده است و این مسابقات را با نام «یادوارده شهدای بانک تجارت» برگزار خواهد کرد.
سرپرست دبیری سازمان والیبال ساحلی فدراسیون با بیان اینکه این رقابت ها در مجموع رفاهی آهوان چابکسر برگزار می شود، گفت: از طرف حامی مالی این رقابت ها برای اقامت و تغذیه تیم های شرکت کننده تمهیداتی اندیشیده شده است تا تیم های شرکت کننده با هزینه کمتر و حداقلی در این رقابت ها شرکت کنند.
وی خاطر نشان کرد: مسابقات در رده سنی بزرگسالان برگزار می گردد و شرایط و محدودیت سنی ندارد. ورودیه برای ثبت نام نیز مبلغ سه میلیون ریال است که باید تیم های شرکت کننده تا 28 مهرماه به حساب فدراسیون واریز و برای حضور در مسابقات اعلام آمادگی کنند.
سرپرست دبیری سازمان والیبال ساحلی به دعوت 10 داور از سوی کمیته داوران فدراسیون برای قضاوت در مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی کشور در چابکسر اشاره کرد و گفت: مراسم قرعه کشی ساعت 19 روز سه شنبه 29 مهرماه در محل برگزاری مسابقات انجام می شود.
غفوری با بیان اینکه چهار تیم متشکل از بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی والیبال نیز در این رقابت ها شرکت خواهند کرد، گفت: هدف از حضور آنان کسب آمادگی برای بازی های ساحلی پوکت تایلند است. بازی های ساحلی تایلند از سطح فنی و کیفی بالایی برخودار است و نمایندگان ایران باید با آمادگی کامل در آن شرکت کنند.
وی در خصوص مسابقات والیبال ساحلی آسیا و اقیانوسیه نیز گفت: در نشست با رییس فدراسیون والیبال برگزاری این مسابقات در اسفندماه تایید شده است و مکاتبه با شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان برای صدور مجوز لازم صورت گرفته است. همچنین هماهنگی های لازم برای میزبانی این رقابت ها از سوی سازمان منطقه آزاد کیش نیز انجام شده است.
مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی کشور از 30 مهرماه به مدت سه روز در دو زمین ساحلی مجموعه ورزشی بانک تجارت چابکسر استان گیلان برگزار خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها