بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۳۷۶۱۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۹
حاجی‌بابایی
یک تلاش و عزم جدی در بین اصولگرایان برای رسیدن به وحدت وجود دارد که همه دوستان نیر درباره آن متفق القول هستند. این نشان می‌دهد که هم علاقه وجود و هم با توجه به شکست‌هایی که به اصولگرایان بر اثر تفرقه‌ها وارد شده حالا همه به چنین درکی رسیده و رمز موفقیت در آینده را وحدت می‌دانند.
تدبیر24: وزیر آموزش و پرورش دولت احمدی‌نژاد با بیان اینکه وزرای دولت گذشته با اطلاع متولیان همایش در این جلسه حاضر بودند، افزود:تمامی این دوستان عضو جلسات پنج شنبه‌های اصولگرایان هستند. یعنی عضو جلسه وحدت اصولگرایی یا‌‌ همان شورای مرکزی هستند.
حمیدرضا حاجی‌بابایی  میزان موفقیت اصولگرایان برای رسیدن به وحدت در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی، گفت: جلسه وحدت اصولگرایی با سخنرانی آیت الله مصباح یزدی نمونه خوبی درباره این مساله بود. حضور گسترده اصولگرایان در آن جلسه نشان دهنده عزم آنان برای رسیدن به وحدت در انتخابات آینده بود.
وزیر آموزش و پرورش دولت احمدی‌نژاد در ادامه با تاکید بر تلاش اصولگرایان برای حضور موفق در رقابت‌های انتخاباتی پیش رو، افزود: یک تلاش و عزم جدی در بین اصولگرایان برای رسیدن به وحدت وجود دارد که همه دوستان نیز درباره آن متفق القول هستند. این نشان می‌دهد که هم علاقه وجود دارد و هم با توجه به شکست‌هایی که به اصولگرایان بر اثر تفرقه‌ها وارد شده همه به چنین درکی رسیده و رمز موفقیت در آینده را وحدت می‌دانند.
به گفته او، حالا وقت آن است که همه تحمل خود را بالا ببرند، دندان بر جگر بگذارند تا همه بتوانند هماهنگ حرکت کنند.
وی در پاسخ به این سوال که دعوت‌ها برای حضور در جلسه وحدت اصولگرایی چگونه صورت گرفته بود، افزود:‌‌ همان طور که آقایان نیز قبلا اعلام کرده بودند این دعوت‌ها به صورت حقیقی صورت گرفته که خوشبختانه با استقبال مدعوین همراه بود.
حاجی بابایی همچنین در پاسخ به این سوال که در جلسه وحدت اصولگرایی تعداد زیادی از وزرا و یاران آقای احمدی‌نژاد ردیف‌های اول جلسه را به خود اختصاص داده بودند و این به معنای وحدت اصولگرایان با طیف احمدی‌نژاد است، افزود: در این جلسه همه اصولگرایان حاضر بودند تا به وحدت جریان کمک کنند.
وزیر آموزش و پرورش دولت احمدی‌نژاد با بیان اینکه وزرای دولت گذشته با اطلاع متولیان همایش در این جلسه حاضر بودند، افزود: اول آنکه آنان دیگر وزیر نیستند. ثانیا، تمامی این دوستان عضو جلسات پنج شنبه‌های اصولگرایان هستند. یعنی عضو جلسه وحدت اصولگرایی یا‌‌ همان شورای مرکزی هستند که آقای تقوی اشاره داشتند. این شورا دعوت کننده مهمانان جلسه است و در جریان این حضور‌ها قرار دارد.
منبع: روزنو
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها